پیش بینی برداشت 50 هزار تن گندم در میاندوآب
۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
شناسه : 288743
26

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب از پیش بینی برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این محصول در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: امسال 24 هزار و 161 هکتار از اراضی زراعی شهرستان میاندوآب به کشت محصول گندم اختصاص یافته است که از این میزان 13 هزار و 371 هکتار مربوط به گندم دیم و 10 هزار و 790 هکتار مربوط به گندم آبی است.

 معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: پیش بینی می شود امسال  بیش از ۵۰ هزار تن گندم از اراضی زیر کشت این محصول در شهرستان میاندوآب برداشت شود.

 وی گفت: بمنظور جلوگیری از تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران، مراکز خرید گندم موظفند روزانه چك ليست مربوط به گندم تحویلی را به همراه مشخصات کشاورزان تهیه و در اسرع وقت در اختیار بانك كشاورزي قرار دهند تا به موقع منابع نقدينگي مورد نیاز جهت خرید تضمینی گندم تامین شود.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه خريد گندم تنها از  طريق سامانه جامع پهنه بندي و مدیریت داده های کشاورزی انجام خواهد شد، اظهار کرد: پنج مركز خريد شامل:(مراکز روستاهای اسماعيل كندي، گوگ تپه، حاج حسن، سيلوي بادبند چهاربرج و كارخانه آرد طراوت) براي تحویل گندم و مركز خريد سیمینه واقع در روستای گوگ تپه براي تحويل كلزا در نظر گرفته شده است و خروج گندم از استان ممنوع بوده و منوط به اخذ مجوز از اداره غله مي باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.