پیشهاد رایگان شدن هزینه تخریب آسفالت معابر برای شرکت آب و فاضلاب/ تلاش شورای شهر برای حل مشکلات مردم
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۰
شناسه : 298418
4
در جلسه شورای شهر میاندوآب مطرح شد؛ عضو شورای شهر میاندوآب در جلسه این شورا با اشاره به محدود بودن بودجه شرکت آب و فاضلاب برای ایجاد شبکه فاضلاب در ساحل راست زرینه‌رود گفت: برای کمک به این شرکت جهت احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب، هزینه تخریب آسفالت معابر توسط شهرداری رایگان محاسبه شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب به ریاست روبین کلانتری نایب رئیس شورای شهر میاندوآب برگزار شد که در این جلسه لوله کشی فاضلاب ساحل راست زرینه رود از اصلی ترین موضوعات مطرح شده بود.

روبین کلانتری نایب رئیس شورای شهر میاندوآب در این جلسه با تاکید بر همکاری در راستای حل مشکلات مردم، اظهار کرد: در ساحل چپ نیز برخی کوچه ها هستند که هنوز از لوله کشی فاضلاب بی بهره هستند.

وی با اشاره به اینکه ما نماینده همه مردم شهر هستیم و نباید نگاه منطقه ای داشته باشیم، افزود: برای حل مشکلات مردم در همه نقاط شهر تلاش می کنیم و در این راستا نیز قدم برمی داریم.

اسکندر سجادی عضو شورای شهر میاندوآب نیز در این جلسه گفت: ما و دستگاههای خدمات رسان هر کدام حق و وظیفه ای داریم و باید در راستای خدمت رسانی به مردم از احقاق حق خود نیز غافل نشویم چرا که ما هم به مردم خدمت می کنیم و وظایفی داریم.

غیب الله رحیمی عضو شورای شهر میاندوآب نیز با تاکید بر تلاش برای حل مشکلات مردم، گفت: تلاش می کنیم در راستای حل مشکلات مردم قدم برداریم و این را وظیفه خود می دانیم.

جهانگیر قاسم زاده دیگر عضو شورای شهر میاندوآب نیز در این جلسه در سخنانی با تقدیر از اقدامات انجام گرفته شهرداری در زمینه برفروبی، اظهار کرد:  دغدغه امروزما دفع فاضلاب کوی ها است که امروز در ساحل راست زرینه رود به معضل اساسی تبدیل شده است.

این عضو شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه ما شورای تمام کوی های میاندوآب هستیم پس بیایید برای حل مشکلات کوی ها تلاش کنیم، افزود: باید از نگاه فردی خودداری کرده و مثبت اندیش بوده و ضمن ملزم کردن آب فاضلاب شهری برای انجام حفاری های لازم، از شکاف بین دستگاههای خدمات رسان خودداری کنیم.

وی هم چنین با اعلام مخالفت خود با افزایش تعرفه عوارض شهرداری برای سال آینده، گفت: به علت وجود مشکلات اقتصادی در جامعه، پیشننهاد می شود از افزایش هرگونه تعرفه صرف نظر کنیم.

بابک محمدزاده عضو شورای شهر میاندوآب نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه بودجه شرکت آب و فاضلاب برای اجرای شبکه فاضلاب در سال آینده ۱۲۰ میلیارد ریال است ولی برای ایجاد شبکه فاضلاب در ساحل راست زرینه‌رود شامل کوی قره ورن، کوی باکری، مساکن مهر قره‌ورن و لیلان چای، بلوار باهنر، کوی‌های قجلو، جهادگران و حافظ  به هفت ایستگاه پمپاژ نیاز است.

وی با بیان اینکه از این تعداد، فقط برای سه ایستگاه زمین خریداری شده‌ است، افزود: به  چهار ایستگاه پمپاژ در محل‌های ذکر شده نیاز است که بودجه شرکت آب و فاضلاب پاسخگوی حتی خرید زمین نیز نخواهد بود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود که هزینه تخریب آسفالت برای اجرای عملیات آب و فاضلاب توسط شهرداری رایگان باشد و آب و فاضلاب نیز در قبال آن تعهد کند که شبکه فاضلاب ساحل راست زرینه رود طی ۲ سال شامل خرید زمین و اجرای ایستگاه پمپاژ و اجرای فاضلاب را به اتمام برساند‌.

محمدزاده بیان کرد: در صورت عدم اتمام عملیات اجرایی، هزینه تخریب روسازی بطور کامل از شرکت آب و فاضلاب توسط شهرداری مطالبه  شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.