پیشرفت 60 درصدی شبکه فاضلاب شهری میاندوآب/ ساحل راست زرینه رود در اولویت اجرا و تکمیل شبکه فاضلاب شهری است
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
شناسه : 269446
8

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب گفت: شبکه فاضلاب شهری در میاندوآب از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است و در صورتی که اعتبارات لازم به موقع تامین شود، در آن صورت احتمالا تا پایان سال 97 این پروژه به اتمام برسد.

پ
پ

پرویز خیرفام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید فرماندار میاندوآب از پروژه های شبکه آب و فاضلاب، اظهار کرد: با اقدامات و تلاش های انجام گرفته، پمپاژ فاضلاب ساحل راست زرینه رود از حدود یک ماه آینده شروع می شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب افزود: در صورتی که اعتبارات لازم به موقع تامین شود، در آن صورت احتمالا تا پایان سال 97 این پروژه به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه امسال برای فاضلاب در میاندوآب 120 میلیارد ریال پیش بینی شده است، گفت: از محل اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه نیز 30 میلیارد ریال مصوب شده است که 15 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

خیرفام با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری در میاندوآب از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است، تصریح کرد: بیشتر عملیات ما قبلا در ساحل چپ انجام گرفته و به همین دلیل ساحل راست زرینه رود در اولویت اجرا و تکمیل شبکه قرار داشته و اعتبارات اختصاص یافته را به ساحل راست انتقال می دهیم تا شبکه تکمیل شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب اظهار کرد: هم اکنون یک پیمانکار در حال فعالیت بوده و پیمانکار دیگری نیز تا یک ماه آینده کار خود را شروع می کند و از سوی دیگر پیگیر هستیم تا پیمانکار سوم هم در این راستا فعال شود.

وی در مورد  بودجه 700 میلیارد ریالی که چند سال پیش گفته می شد از محل اعتبارات احیای دریاچه ارومیه در تکمیل شبکه فاضلاب میاندوآب استفاده خواهد شد نیز گفت: این بودجه به صورت یک جا نبود، بلکه به تناسب اعتبارات و توان دولت بود که امسال 30 میلیارد ریال آن مصوب و حدود 15 میلیارد ریال آن تخصیص یافته و قبل از آن نیز 39 و 10 میلیارد ریال تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.