پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات اجرایی ناحیه صنعتی چهاربرج
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
شناسه : 315593
5
فرماندار چهاربرج خبر داد: فرماندار چهاربرج گفت: عملیات اجرایی ناحیه صنعتی چهاربرج از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار بوده و به‌زودی به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.
پ
پ

قادر حبیبی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به بازدید از مکان احداث ناحیه صنعتی چهاربرج، اظهار کرد: در راستای پیگیری احداث ناحیه صنعتی در چهاربرج و بررسی آخرین وضعیت این ناحیه به همراه معاون و مدیر نظارت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی و بخشدار از ناحیه صنعتی در اسلام‌آباد و ناحیه صنعتی در آغداش بازدید به عمل آمد.

فرماندار چهاربرج افزود: اسناد و مدارک تفکیک زمین ناحیه صنعتی اسلام‌آباد آماده شده و زیرساخت‌های این ناحیه نیز در حال تکمیل بوده و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است.

وی گفت: با اقدامات انجام‌گرفته ان‌شاءالله به‌زودی ناحیه صنعتی شماره یک در اسلام‌آباد آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران می‌شود.

حبیبی با اشاره به ارائه درخواست اهالی برای الحاق زمین به ناحیه صنعتی اسلام‌آباد، تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در شش ماه آینده ۱۰۰ درصد این قطعات ناحیه صنعتی اسلام‌آباد به سرمایه‌گذاران واگذار شود.

فرماندار چهاربرج هم چنین از ارائه طرح ایجاد ناحیه صنعتی در منطقه آغداش در چهاربرج نیز خبر داد و گفت: طرح ایجاد ناحیه صنعتی در منطقه آغداش ارائه شده بود که خوشبختانه امروز خبر موافقت محیط‌زیست را دریافت کردیم و پیگیر ادامه مراحل آن خواهیم بود.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

ایجاد ناحیه صنعتی چهاربرج یکی از موضوعاتی بوده که با جدیت در دستور کار مسئولان قرار دارد و در این راستا نیز اقدامات لازم انجام‌گرفته تا با راه‌اندازی سریع‌تر آن زمینه اشتغال برای چندین نفر فراهم شود.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.