پیشرفت ۶۵ درصدی احداث پایگاه امداد جاده ای در میاندوآب
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۴۹
شناسه : 294323
11

فرماندار میاندوآب گفت: عملیات احداث پایگاه امداد جاده ای هلال احمر میاندوآب هم اکنون از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی برخوردار است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت، فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب امروز بهمراه جمعی از مسئولان شهرستانی از روند احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر بازدید و  مشکلات این پایگاه را بررسی کرد.

فرماندار میاندوآب در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: پایگاه امداد و نجات هلال احمر در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با زیر بنای ۲۱۰متر مربع در ۱۵ کیلومتری محور میاندوآب – مهاباد درحال احداث است.

حسام شیرازه محبت افزود: برای احداث این پایگاه امداد جاده ای، تاکنون ۱۲میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی برخوردار است،  اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه نیز ۱۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است و تلاش بر این است که در سریعترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه محور میاندوآب – مهاباد یکی از پرترددترین و حادثه خیزترین محورهای جاده ای در آذربایجان غربی است، اظهار کرد: آغاز بکار پایگاه امداد و نجات در این محور علاوه بر پوشش خوب جاده های منطقه باعث کاهش زمان حضور در سوانح رانندگی و تسریع در ارائه خدمات امداد و نجات می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.