پیروی از ولایت تنها راه سعادت است/ مراقب توطئه های دشمنان باشیم
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۱
شناسه : 297372
7
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: تنها راه سعادت ما پیروی از ولایت است، همان راهی که شهدا به ما نشان داده اند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در مراسم یادواره شهدای عشایری میاندوآب که امروز به همت حوزه عملیاتی نبی اکرم(ص) میاندوآب و اداره امور عشایر در روستای گرده گل برگزار شد، با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد:انقلاب اسلامی در زمانی اتفاق افتاد که دنیا به دو قطب غرب و شرق تقسیم شده بود و هیچ کس باور نمی کرد که اسلام بتواند حکومت تشکیل دهد.

جانشین سپاه  شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امام خمینی(ره) بنیان حکومت اسلامی را بنیان نهاد، افزود: دشمنان نمی توانند بزرگی و عظمت اسلام را ببینید بنابراین انواع توطئه ها را به حکومت اسلامی تحمیل کردند.

وی گفت: به برکت همین حکومت اسلامی است که ابهت غرب و شرق را شکسته و در دنیایی که کسی جرات تو گفتن به آمریکا ندارد، بزرگترین پایگاهش را هدف موشک قرار می دهیم بدون اینکه بتوانند غلطی کنند و این همان قدرت اسلام است.

سردار رحیمی از مردم به عنوان مولفه اصلی قدرت یک حکومت نام برد و تصریح کرد: باید هوشیاری خود را در مقابل توطئه های دشمنان حفظ کرده و به این نکته توجه کنیم که هر امت از امام و رهبر خویش پیروی کند، هرگز شکست نمی خورد.

جانشین سپاه  شهدای آذربایجان غربی افزود: یکی از توطئه های دشمنان ایجاد تفرقه قومی و مذهبی است و لذا باید هوشیار و بصیر بوده و فریب توطئه های دشمنان را نخوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هراس بوده و نمی خواهند نسل امروزی با فرهنگ ایثار و شهادت که همان فرهنگ شهید فهیمده ها است، آشنا شوند، تصریح کرد: یکی از اهداف سند ننگین غربی ۲۰۳۰ این بود که نوجوانان و جوانان از فرهنگ ایثارو شهادت فاصله بگیرند و در این راستا نیز بود که به دنبال حذف درس شهید فهمیده از کتب درسی بودند.

سردار رحیمی با تاکید بر هوشیاری  در مقابل نفوذ، افزود: تنها راه سعادت ما پیروی از ولایت است، همان راهی که شهدا به ما نشان داده اند و خارج از مسیر ولایت، به سعادت و پیروزی نخواهیم رسید.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.