پیروی از ائمه اطهار(ع)، تنها راه نجات و سعادت بشر/ سردار سلیمانی، مایه افتخار جهان اسلام است
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
شناسه : 268764
5

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: نجات و سعادت تنها در سایه پیروی از اهل بیت(ع) است که مانند ستارگانی درخشان راه به ما نشان می دهند تا گمراه نشویم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام روح الله فتحی امروز در مراسم سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به فضائل امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: عسکر به معنای لشکرگاه بوده و نام محله‌ای در شهر سامرا بود که لشکر و سپاه خلفای عباسی در آنجا قرار داشتند و چون امام حسن عسکری(ع) در یک پایگاه نظامی زندگی می کردند و تحت نظرسپاه خلفای عباسی بودند به این نام مشهور شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با بیان مقدمه ای از موضوع مهدویت و با اشاره به اینکه امام زمان(ع) در پنج سالگی به امامت رسیدند و شبهاتی که دشمنان دین به آن وارد می کنند، افزود: این افراد با قرآن بیگانه هستند چرا که با استناد به آیات قرآن سه پاسخ برای این شبهه می توان مطرح کرد از جمله اینکه همانگونه که خداوند قادر متعال، حضرت یحیی(ع) را در سن پنج سالگی و حضرت عیسی (ع) را در خردسالی و از درون گهواره برگزید، عقل آنها را کامل کرد و مقام نبوت بخشید، می تواند حضرت مهدی(عچ) را نیز از خردسالی به امامت برگزیدند.

وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار(ع) راه سعادت را به ما نشان می دهند، گفت: نجات و سعادت تنها در سایه پیروی از اهل بیت(ع) است که مانند ستارگانی درخشان راه به ما نشان می دهند تا گمراه نشویم.

فتحی هم چنین با تقدیر از رشادت های سردار سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت، تصریح کرد: سردار سلیمانی ها مایه افتخار جهان اسلام هستند و همه ما وظیفه داریم تا قدر رشادت های سردار سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم را بدانیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.