پیروزی جبهه مقاومت در سایه تفکر و روحیه بسیجی حاصل شد/ مساجد پایگاه مهمی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
شناسه : 268638
4

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در سایه تفکر بسیجی می توان به موفقیت و پیروزی دست یافت و امروز پیروزی جبهه مقاومت نیز در سایه تفکر و روحیه بسیجی رقم می خورد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار عماد خیری، امروز در مراسم افتتاح پروژه های بسیج سازندگی در مسجد امام رضا(ع) میاندوآب با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج یک تفکر الهی است که امروز در عرصه های مختلف به خوبی به نقش آفرینی می کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اهمیت مساجد در دین اسلام و نقش آن در انقلاب اسلامی، افزود: مساجد سنگر بوده و بهترین مکان برای فعالیت های بسیج و بسیجیان هستند.

وی با بیان اینکه در سایه تفکر بسیجی می توان به موفقیت و پیروزی دست یافت، گفت: امروز پیروزی جبهه مقاومت در سایه تفکر و روحیه بسیجی رقم می خورد.

خیری با اشاره به اینکه امروز در سایر کشورهای دنیا نیز نیروهای بسیج شکل می گیرند، تصریح کرد: بسیج مانع از دست یابی دشمنان اسلام و انقلاب به اهدافشان شده است و به همین دلیل است که دشمنان انقلاب، اسلام و بسیج از این نیروی عظیم و مخلص مردمی عصبانی هستند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب  در ادامه با تاکید بر انس جوانان و نوجوانان با مساجد و پایگاه های بسیج نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد، اظهار کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی و با جنگ نرم به دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند و حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و پایگاه های مساجد سبب خنثی شدن این توطئه دشمنان می شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.