پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
شناسه : 298757
5
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: پیروزی لشکر حق بر باطل، و غلبه جنداللّه و یاری خداوند نسبت به بندگان مرسَل و مخلَص، از وعده های مسلّم او و از سنت های قطعی است که در آیات قرآن کریم مطرح شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: مردم مانند همیشه حماسه آفریدند.

امام جمعه چهاربرج افزود: با لطف الهی و هوشمندی قوای سه گانه و آمادگی بالای نیروهای عزیزمسلح و هدایت رهبر حکیم انقلاب و مقاومت نجیبانه ملت بزرگ ایران ان شاالله، سال منتهی به دهه فجر ۱۴۰۱ سرشار از بشارت‌ها و موفقیت‌های راهبردی مردمِ انقلابی ایران و سال خنثی‌سازی توطئه‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی بود، گفت: پیروزی لشکر حق بر باطل، و غلبه جنداللّه و یاری خداوند نسبت به بندگان مرسَل و مخلَص، از وعده های مسلّم او و از سنت های قطعی است که در آیات قرآن کریم مطرح شده است.

جلالی با اشاره به اینکه در طول ۴۳ سال گذشته دشمن دائما در حال توطئه و نیرنگ و دشمنی با انقلاب اسلامی بوده و حربه های گوناگونی مانند تحریم، جنگ نیابتی، ترور، جنگ هشت ساله و…است، تصریح کرد: در طول ۴۳ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی با عنایت خداوند متعال و آگاهی مردم بصیر و فهیم از نقشه ها و  توطئه های دشمن و مدیریت هوشمندانه رهبر عزیزمان از این چالش ها عبور کرده ایم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.