پیروزی انقلاب اسلامی، منشا تحول عظیم در دنیا شد
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۱۷
شناسه : 298585
8
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران، نوری بود که به دنیا ساطع شد و دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب  اسلامی ایران یک پدیده بی نظیر تاریخی بود که ملل آزادی خواه و مسلمان دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) به دنبا فهماند که مستضعفان هم می توانند در مقابل ابرقدرت های بزرگ دنیا، ندای عدالت خواهی سر داده و حق خود را بستانند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، نوری بود که به دنیا ساطع شد و دنیا را از خواب غفلت بیدار کرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران، غبار غفلت و سستی را از وجود ملت هایی که زیر سلطه استعمارگران مانند آمریکا، انگلیس و شوروی سابق و غیره بودند، زدود.

عیسی زاده با بیان اینکه امروز ندای حق طلبی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان در تمام دنیا طنین انداز شده است، تصریح کرد: امروز نه تنها ملت ایران به ندای رهبر خویش لبیک می گویند بلکه پیام انقلاب در قلب کشورهای غربی و در آسیا، اروپا و آمریکا رسیده و جوانان این کشورها به دنبال یافتن نوری از پیام های الهی امام عزیزمان هستند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلابی بود که در دنیا نظیر ندارد، اظهار کرد:  کجای دنیا، انقلابی اتفاق افتاده که منشا تحولات عظیمی در دنیا شده است؟ اگر سرنوشت انقلاب هایی که در دنیا به وقوع پیوسته اند را مطالعه کنید، می بینید که انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که علاوه بر اینکه یک پدیده اعتقادی، دینی و عقیدتی بود،  برجهان نیز سایه افکنده و بر پیروان تمام ادیان تاثیرگذار بوده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهان بینی انقلاب اسلامی، دشمنان را به چالش کشیده است، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان به دنبال سنگ اندازی در مسیر پیشرفت کشور بوده و هر بار با توطئه ای وارد میدان شدند وبرای به چالش کشیدن اسلام و انقلاب اسلامی دست به حربه های مختلف مانند ایجاد داعش و حمایت از وهابیت و توهین به مقدسات دینی زدند ولی الحمدالله در همه توطئها شکست خوردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.