پیام ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به مناسبت عید سعید فطر و سالروز تاسیس سپاه
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
شناسه : 307502
4
به مناسبت عید سعید فطر و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب پیامی صادر کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در این بیانیه و پیام تبریک آمده است:

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«وَ أعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَ اللهِ وَ عَدُوَکُم. انفال / ۶۰»

دوم اردیبهشت یادآور صدور فرمان پیر جماران برای تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی که همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده و اعضای آن بارها از جان خود برای حفظ انقلاب و آبروی ملت گذشته اند.

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مهم ترین رکن حراست از این انقلاب در دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ نشان از ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری عمیق بنیانگذار کبیر و معمار اصلی انقلاب اسلامی بود و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه و تناوری است که خود اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین دستاورد انقلاب و مهمترین پشتوانه انقلاب و اسلام ناب است.

پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان دفاعی خود، نقش پررنگی در بیرون راندن دشمن از خاک این مرز و بوم داشتند و در دهه‌های اخیر هم این نیروهای انقلابی در کنار وفای به‌عهد خود با مردم برای خدمت صادقانه در عرصه جهاد و سازندگی و محرومیت زدایی در کشور، با صدور پیام آزادگی و آزادمردی برآمده از بطن انقلاب اسلامی به دیگر ملت‌های آزادی‌خواه، در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را فدای ملت کردند.

سپاه به عنوان سنگر انقلاب، رسالت محور بوده و گاهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل این رسالت را به منصه ظهور رسانده و گاهی در سیل،گاهی در زلزله، گاهی در محرومیت زدایی و سازندگی، و گاهی در عرصه فرهنگ و در یک کلام همواره در خط مُقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه ای نظام سلطه بوده و هیچگاه برای لحظه‌ای سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و آرمان‌های والای آن رادر هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است.

قطعا آن چیزی که در مجموعه بسیج و سپاه همیشه مدنظر بوده، استفاده از سبک و شیوه عملی اسلام، زندگی امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار(ع)، هم به صورت فردی و هم سازمانی بوده و امروز در مجموعه بسیج، فرماندهان و مدیران به این امام بزرگ تاسی کرده و از ایشان الگوبرداری کرده اند.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت پایدار و تقدیر و تشکر از مردم شهید پرور دیار باکری ها و تمامی بسیجیان و نیروهای مسلح، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران جان برکف و خانواده‌های معززشان و ملت شریف ایران تبریک عرض می‌نماید.

در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی و شهرستان میاندوآب در ماه میهمانی خدا، فرارسیدن عید سعید فطر و عید بندگی به عموم مردم شریف ایران، تبریک عرض می نماییم.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب »

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.