پیاده روی اربعین فرصت معرفی امام حسین(ع) به جهان/ دشمنان به دنبال مخدوش کردن عظمت و تأثیر حماسه جهانی اربعین هستند
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 302473
5
رییس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی: رییس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: پیاده روی عظیم اربعین یک رسانه است و یکی از اهداف و برنامه های اصلی دشمنان این است که به هر بهانه ای جلوی حرکت عظیم اربعین و حضور مردم را بگیرند.
پ
پ

حجت الاسلام اسد میرزایی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه پیاده روی عظیم اربعین، اظهار کرد: پیاده روی عظیم اربعین یک رسانه است که امام حسین(ع) را به دنیا معرفی کند.

رییس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد عتبات عالیات آذربایجان غربی افزود: ما همه وظیفه داریم که در ابتدا امام حسین(ع) را بشناسیم و امام حسین(ع) و مکتب عاشورا را به دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ این کار به صورت های مختلف اتفاق افتاده است، گفت: اکنون نیز بهترین کار برای شناساندن امام حسین(ع) و مکتب ایشان به دنیا، پیاده روی اربعین است.

میرزایی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال مخدوش کردن عظمت و تأثیر حماسه جهانی اربعین هستند، تصریح کرد: یکی از اهداف و برنامه های اصلی دشمنان این است که به هر بهانه ای جلوی حرکت عظیم اربعین و حضور مردم را بگیرند.

این کارشناس مسائل دینی اظهار کرد: اختلاف افکنی یکی از توطئه های دشمنان و منافقین است که لازم است در این زمینه مردم و زائران هوشیاری لازم را داشته باشند و توطئه دشمنان را خنثی سازند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.