پلیس در ایام محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همراه مردم خواهد شد
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
شناسه : 295550
9
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: پلیس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در راستای حفظ تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری در صحنه حاضر بوده و از مشارکت و همراهی هیئت های مذهبی و آحاد مردم عزاداراستقبال می کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام و با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این ایام توسط عزاداران اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، اظهار کرد: دست اندرکاران برگزار کننده با برنامه ریزی دقیق و اجرای صحیح دستورالعمل های بهداشتی، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان را به نحو احسن مدیریت خواهند کرد به گونه ای که مانع هرگونه سوء استفاده دشمنان و افراد معاند شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: قیام حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و حماسه عظیم کربلای حسینی حرکتی در راستای احیای دین و اقامه حق است که در پرتوی ایثار و شهادت مولای آزادگان جهان و یاران باوفایش، فرهنگ اصیل و انسان ساز یعنی فرهنگ عاشورا رقم خورد که بر دو پایه امر به معروف و نهی از منکر استوار است.

وی گفت: پلیس با یاد و نام شهدا و امام راحل(ره) و در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ضمن گرامی داشت حماسه عظیم و با شکوه و الهی عاشورا، با کمال افتخار در راستای حفظ تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری در صحنه حاضر بوده و از مشارکت و همراهی هیئت های مذهبی و آحاد مردم عزاداراستقبال می کند.

رستم پور تصریح کرد: نیروی انتظامی خود را سرباز مکتب حیات بخش حضرت امام حسین(علیه السلام) می داند و با عشق و انگیزه الهی تلاش خواهد کرد، برنامه های تدارک دیده شده توسط مساجد، هیئت های مذهبی ان‌شاءالله در فضای امن و آرام برگزار شود.

فرمانده انتظامی میاندوآب با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تأمین امنیت مراسمات  اندیشیده شده و پوشش انتظامی، نظم بخشی، اجرای طرح های ترافیکی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به جد در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: حفظ امنیت عمومی، جلوگیری از هرگونه بی نظمی، سد معبر های اطراف مراسم، مقابله با هرگونه ناامنی و اقدام مخل امنیت از مهم ترین وظایفی است که فرماندهی انتظامی شهرستان و یگانهای  پلیسی با همکاری سایر دستگاه ها مسئولیت تحقق آن را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیس در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت اطلاعات و خدمت رسانی به مردم خواهد بود، افزود: پلیس با نظارت برفضای حقیقی و مجازی، نسبت به برهم زنندگان آرامش عمومی  سطح شهرستان  و شبکه های اجتماعی که با انتشار اخبار کذب و گمراه کننده باعث نگرانی در جامعه می شوند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: انتظار داریم مردم در تعظیم شعائر و عزاداری ها شئون اسلامی را در کنار عمل به توصیه های بهداشتی دقیقا رعایت کرده و برای تحقق آن، تامین کنندگان امنیت خود را یاری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.