پلمپ ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز در ۲ ماه گذشته در میاندوآب/ با حرمت شکنان ماه رمضان برخورد می کنیم
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
شناسه : 262038
5

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در میاندوآب ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز پلمپ در در دو ماه گذشته در این شهرستان پلمپ شده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد، قبل از خطبه های نماز جمعه در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به فعالیت های فرماندهی انتظامی شهرستان در دو ماه گذشته، اظهار کرد: در دو ماه گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر، ۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

رئیس پلیس شهرستان میاندوآب افزود: در دو ماه گذشته تعداد ۳۱۶ نفر سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است و در این رابطه نیز ۲۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه در دو ماه گذشته امسال تعداد۴۰ عملیات در راستای مبارزه با قاچاق کالا انجام گرفته است، گفت: در این راستا ۶۱ نفر قاچاقچی دستگیر و ارزش ریالی مجموع کالاهای کشف شده نیز ۱۵ میلیاردریال بوده است.

شیخ نژاد تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا در دو ماه گذشته مقادیری دارو، سیگار، سموم کشاورزی غیرمجاز، لوازم خانگی، پوشاک  البسه، لاستیک خودرو، گوشی و تعدادی ابزارآلات خارجی به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اجرای ۲۵ طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در دو ماه گذشته در این شهرستان، اظهار کرد: در این راستا ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز پلمپ و ۶۰۰ دستگاه خودرو و موتور سیکلت و رانندگان متخلف نیز به دادگاه معرفی شدند.

وی افزود: در دو ماه گذشته یک هزار و ۴۰۳ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میاندوآب برقرار شده است.

هم چنین با تاکید بر رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، افزود: از مسافرین و واحدهای صنفی تقاضا داریم تا حرمت این ماه عزیز را با رعایت اخلاق نیکو و ظواهر اسلامی و دقت در رفتار و پوشش و عمل به امر به معروف و نهی از منکر در مورد کسانی که تظاهر به روزه خواری می کنند، نگه  دارند و در غیراینصورت نیروی انتظامی بر حسب وظیفه با آنان برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.