پلمپ 383 واحد صنفی غیرمجاز در 11 ماه گذشته در میاندوآب/ پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع می کند
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
شناسه : 280203
5

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در میاندوآب 383 واحد صنفی غیرمجاز پلمپ در 11 ماه گذشته در این شهرستان پلمپ شده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در جمع مردم میاندوآب با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان از ابتدای امسال، اظهار کرد: در 11 ماهه نخست امسال  با اقدامات انجام گرفته، مقدار 634کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در 11 ماه نخست امسال  یک هزار و 27  نفر معتاد دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد و 307 نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به اجرای 121 طرح در راستای مبارزه با مواد مخدر، گفت: در این مدت تعداد 83 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به موضوع قاچاق، تصریح کرد: در 11 ماهه نخست امسال تعداد 135 فقره عملیات در زمینه قاچاق انجام گرفته که منجر به کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال شده است.

شیخ نژاد اظهار کرد: در رابطه با قاچاق در 11 ماهه نخست امسال تعداد 108 دستگاه خودرو توقیف و 135 نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شده اند.

وی با اشاره به اجرای 65 طرح در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، اظهار کرد: در 11 ماهه نخست امسال، تعداد 383 واحد صنفی غیرمجاز پملپ شده و تعداد 74 دستگاه خودرو و موتورسیکلت که آلودگی صوتی ایجاد می کردند، توقیف و رانندگان متخلف به دادگاه معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر استمرار طرح برخورد بافروشندگان وتوزیع کنندگان مواد محترقه تصریح کرد: کارکنان این فرماندهی نظارت وکنترل خودرابرواحدهای صنفی که ممکن است بافروش مواد محترقه سلامتی وامنیت مردم رابه خطر اندازند افزایش داده ودرصورت مشاهده بااین واحدها برخورد جدی صورت خواهد گرفت .

شیخ نژاد  با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیست، اظهار کرد: پلیس در راستای صیانت از حقوق مردم، با هرگونه اوباشگری، رفتارهای هنجارشکنانه، راهبندان، سد معبر، اخلال در نظم و امنیت عمومی و هرگونه اعمال خارج از عرف و قانون برخورد می نماید.

وی افزود: ما مخالف شادی و جشن مردم نیستیم بلکه پلیس خود را شادی شریک مردم می داند ولی خطوط قرمزی داریم که باید رعایت شود و با هرگونه اقدامی که سبب ایجاد ناامنی و آزرده خاطر شدن مردم شود، برخورد قاطع می کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.