پلمپ 15 واحد غیربهداشتی در اجرای طرح سلامت نوروزی در میاندوآب
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۲۹
شناسه : 280255
3

رئیس مرکز بهداشت شهرستان میاندوآب گفت: در اجرای طرح تشدید بهداشت محیط ویژه نوروز در میاندوآب، ۱۵ واحد غیر بهداشتی پلمپ شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، طهماسب غفاری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی از 20 اسفند ماه اظهار کرد: طرح تشدید سلامت نوروزی از  ۲۰ اسفند ۹۷ و تا ۱۵ فروردین ۹۸ اجرا شده و واحد بهداشت محیط بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت می کند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان میاندوآب افزود: در راستای اقداماتی مانند نظارت بر بهداشت اماکن و مراکز تهیه مواد غذایی، بهداشت آب، پایانه مسافربری، اماکن متبرکه و مساجد، سرویس‌های بهداشتی عمومی، استخرها و مراکز عرضه، نمایشگاه‌های بهاره و نمونه‌برداری آب و مواد غذایی، جایگاه‌های سوخت،  هتل‌ها و رستوران ها نظارت می شود.

وی گفت: از ابتدای آغاز این طرح در میاندوآب، واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان میاندوآب 497 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 87 مورد بازدید از اماکن عمومی و 32 مورد بازدی از اماکن بین راهی انجام داده است.

غفاری تصریح کرد: در این زمینه 114 مرکز و اماکن متخلف به مراکز قضایی و دادگاه معرفی و 15 واحد متخلف و 2 واحد بین راهی متخلف پلمپ شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان میاندوآب اظهار کرد: در راستای این طرح مقدار یک هزار و 546 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی نیز کشف و معدوم شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح، 137 مورد بازدید از بازارهای دواب و بازارهای روز انجام گرفته است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.