پلمب سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیرمجاز در میاندوآب
۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۹:۳۷
شناسه : 298166
7
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب خبر داد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از پلمبب سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی با فعالیت غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت افرادی به عنوان دندانپزشک در نقاط مختلف شهر و مطب های دندانپزشکی و دندانسازی، فاقد مدرک تحصیلی، مهارت‌های علمی، مجوز قانونی و پروانه مطب، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت، پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی، حضور در مکان های مذکور و بررسی های لازم، غیر قانونی بودن فعالیت این مطب ها محرز شد.

وی با بیان اینکه فعالیت غیر مجاز این مراکز و مدارک موجود به مقامات قضایی و انتظامی اعلام شد، اظهار کرد: این مطب های دندانپزشکی و دندانسازی با دستور مقام قضایی و با حضور پلیس اماکن و کارشناسان نظارت واحد امور درمان و امور حقوقی شبکه، از فعالیت بازداشته و پلمپ شدند.

حیدری تصریح کرد: به همشهریان عزیز توصیه می کنیم تا در راستای جلوگیری از بیماری‌های واگیردار از جمله کرونا ضمن تحقیق، از مراجعه به مراکز غیرمجاز و مشکوک خودداری و در صورت مشاهده مراتب را به واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اطلاع داده شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.