پلاک گذاری بیش از ۱۳ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در جنوب آذربایجان غربی
۰۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۴۱
شناسه : 295870
7
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: تاکنون 13 هزار و 500 دستگاه ادوات کشاورزی در جنوب آذربایجان غربی پلاک گذاری شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید جواد فیض حسینی در گفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی، اظهار کرد: در این زمینه تاکنون ۱۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه ادوات کشاورزی در جنوب آذربایجان غربی پلاک گذاری شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به اینکه طبق آمار بیش از ۲۶ هزار دستگاه ادوات کشاورزی از جمله تراکتو و کمباین و… در شهرهای جنوب آذربایجان غربی وجود دارد، افزود: از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه پلاک‌گذاری شده و برای ۱۰ هزار و ۹۰۰ دستگاه نیز پرونده تشکیل شده است.

فیض حسینی با اشاره به اهمیت این طرح، گفت: پلاک گذاری ادوات کشاورزی به دلیل شرایط پیش آمده ازجمله شیوع ویروس کرونا، محدودبودن مراکز پلاک گذاری وهمچنین عدم استقبال صاحبان ادوات کشاورزی به تاخیر افتاده است.

وی با بیان اینکه درآینده، تخصیص سهمیه سوخت صرفا به ادوات کشاورزی دارای پلاک خواهد بود، تصریح کرد: از صاحبان ادوات کشاورزی جا مانده از این طرح درخواست داریم هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده  در شرکت های مکانیزاسیون کشاورزی و پلیس راهور اقدام نمایند.

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.