پروژه احداث محور میاندوآب -میانه در مراحل پایانی
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۰۸
شناسه : 291379
7

مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: پروژه احداث محور میاندوآب-میانه- سرچم به طول ١٨٠ کیلومتر است که در پنج قطعه اجرا شده و تنها عملیات اجرایی در قطعه ٢ باقی مانده که رو به اتمام است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی امروز با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان میاندوآب دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل راه و شهرسازى آذربایجان‌غربی در این دیدار از بسیج منابع و امکانات برای اتمام پروژه میاندوآب به سرچم خبر داد و گفت: پروژه احداث محور میاندوآب به سرچم به طول ١٨٠ کیلومتر است که در پنج قطعه اجرا شده و تنها عملیات اجرایی در قطعه ٢ باقی مانده که رو به اتمام است.

سیدمحسن حمزه‌لو، با اشاره به این‌که اقدامات تکمیل کریدور بزرگراهی غرب کشور در محدوده راههای شهرستان میاندوآب بی‌وقفه اجرا می‌شود، افزود: پروژه بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب یکی از طرح‌های کلیدی در ارتقای ضریب ایمنی جاده‌های جنوب استان به شمار می‌رود.

مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه راه وشهرسازی،ابراز امیدواری کرد با اتمام محورهای مواصلاتی در دست اقدام تحول شگرفی در اقتصاد شهرستان میاندوآب بعنوان یک شاهراه مهم اقتصادی وترانزیتی صورت پذیرد.

بحث و تبادل نظر در خصوص تکمیل کنارگذر شهر میاندوآب و اجرای طرح اقدام ملی مسکن از دیگر محورهای این دیدار بود.

هم اکنون پیشرفت پروژه جاده میاندوآب_میانه_سرچم در محدوده آذربایجان غربی بیش از ۹۳ درصد است که تلاش بر این است تا امسال عبور از جاده خاکی و سال آینده آسفالت پروژه نهایی و تکمیل شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.