پرداخت 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد میاندوآب
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۰۸
شناسه : 280119
3

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: امسال بیش از 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا برای مددجویان میاندوآبی پرداخت شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، رسول بخشی در جلسه هماهنگی و تجلیل از مدیران بانک های عامل در میاندوآب با اشاره به اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد میاندوآب، اظهار کرد: اشتغالزایی و ارائه تسهیلات مددجویی یکی از برنامه های این نهاد برای خودکفا کردن مددجویان است که از سال های گذشته در دستور کار بوده است.

وی افزود: امسال در مجموع ۳۷ میلیارد ریال از محل منابع بانکی برای ۱۹۸ مددجو و پنج میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال از محل منابع امدادی برای ۳۵ نفر تسهیلات اشتغال زا پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به کمک های خیرین برای ایجاد طرح های اشتغالزیی در صنوف مختلف، گفت: : امسال در مجموع بیش از  64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا برای مددجویان میاندوآبی پرداخت شده است.

بخشی تصریح کرد: همچنین دو هزار و ۵۰۳ طرح در درست اجرا وجود داشته که از طریق این طرح ها برای مددجویان زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی شده است.

بخشی با بیان اینکه این اشتغال زایی در صنوف مختلف از جمله دامپروری، قالیبافی و… بوده است، تصریح کرد: در کنار این طرح های اشتغالزایی برای بیشتر از دو برابر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

وی اظهار کرد: در کنار اعطای وام، بیش از سه هزار و ۳۸۵ مورد بازدید از طرح ها توسط ناظران به عمل آمده است تا تسهیلات پرداختی در خارج از عنوان طرح هزینه نشود.

هم چنین مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه بر لزوم حمایت از مددجویان برای اشتغالزایی و خودکفایی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.