پرداخت 51 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در میاندوآب
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
شناسه : 264350
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از پرداخت 51 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تا پایان سال گذشته خبر داد.

پ
پ

سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی میاندوآب، گفت: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، فرصتی برای نمایش توانایی ها و ظرفیت های داخلی بوده و گامی برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: خودباوری، توجه به استعدادهای درونی و توانمندی های داخلی می تواند زمینه را برای کاهش بیکاری جوانان فراهم کند و ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در سال های گذشته در راستا عملی کردن اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است.

وی با بیان اینکه از سال 92 تا به امروز حمایت از طرح های تولیدی و اقتصاد  مقاومتی در برنامه های ما قرار دارد، افزود: تا پایان سال گذشته 455 طرح اقتصادمقاومتی در شهرستان میاندوآب توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اجرا شده است.

مولودی با اشاره به اینکه این پروژه ها در عرصه های مختلف مانند پرورش آبزیان، باغات، بلدرچین، مرغ خانگی، شترمرغ، زنبورعسل و قارچ، صنایع تبدیلی و کارگاهی  انجام می شود، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها در مجموع 51 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات اعطا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: با اجرای این پروژه ها برای 850 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

وی افزود: فرصت و زمینه خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان میاندوآب وجود دارد و امسال نیز حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در برنامه های ما قرار دارد تا به حول قوه الهی بتوانیم برای تحقق این موضوع و ناامید کردن دشمنان در عرصه های مختلف گام برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.