پذیرش ۹۷ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان میاندوآب
۰۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
شناسه : 306615
6
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب خبر داد: معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: با آغاز سفرهای نوروزی تا چهارم فروردین، 97 مسافر نوروزی در خانه معلم و مراکز اسکان فرهنگیان در میاندوآب اسکان یافته اند.
پ
پ

رستم وکیلی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فعالیت مراکز اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: با آغاز سفرهای نوروزی تا چهارم فروردین، ۹۷ مسافر نوروزی در خانه معلم و مراکز اسکان فرهنگیان در میاندوآب اسکان یافته اند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: از این تعداد ۵۰ نفر روز در مدارس و ۴۷ نفر روز  نیز در ۱۳ اتاق خانه معلم و باشگاه فرهنگیان اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه ستاد اسکان نوروزی در آموزش و پرورش میاندوآب از ۲۷ اسفند با دریافت شیوه نامه ها کار خود را شروع کرده است، گفت: در این راستا خانه معلم با ظرفیت بیش از ۲۰ نفر به عنوان مرکز اصلی پذیرش و اسکان فرهنگیان انتخاب و اقدامات لازم انجام گرفت.

وی با اشاره به پیش بینی دو مدرسه با تمامی امکانات برای اسکان مسافران نوروزی، اظهار کرد: مدرسه شهید رحیم زاده در خیابان پاسداران با بیش از ۱۰۰ نفر ظرفیت پذیرش به عنوان پایگاه اسکان در نظر گرفته شده است.

وکیلی تصریح کرد: مدرسه نمونه دولتی نماز نیز در خیابان کاشانی به عنوان پایگاه اسکان ذخیره انتخاب شده تا در صورت افزایش مسافران نورزی، مورد استفاده قرار گیرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب با بیان اینکه این مدارس به دلیل مرکزیت و دسترسی به مراکز عمومی برای پذیرش مسافران انتخاب شده است، افزود: این مراکز به صورت شبانه روزی به مسافران و فرهنگیان خدمات ارائه می کنند و تمامی امکانات رفاهی و خدماتی برای مسافرین در آنها تعبیه شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.