پدافند غیرعامل یک اصل مهم و ضروری است
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
شناسه : 270991
6

فرماندار میاندوآب گفت: پدافند غیرعامل یک اصل مهم است که همه باید به آن توجه داشته و همواره تدابیر لازم را برای مقابله با حوادث داشته باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه پدافند غیرعامل شهرستان میاندوآب در سخنانی با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل، اظهار کرد: پدافند غیرعامل یک اصل مهم است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

فرماندار میاندوآب افزود: باید همواره هوشیاری خود را حفظ کرده و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه در جهت کاهش خسارات احتمالی دشمن حفظ کنیم.

وی گفت: تمام ادارات و نهادها باید به موضوع پدافند غیرعامل اهمیت داده و در راستای آمادگی و آموزش نیروی انسانی و اقشار مختلف مردم گام بردارند و اقدامات موثر ار در این زمینه انجام دهند.

امیری با بیان اینکه تقویت نقاط بالقوه در راستای کاهش نقاط تهدید از مهم‌ترین رویکرد پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: باید همواره تدابیر لازم را برای مقابله با حوادث داشته و این را در نظر داشته باشیم که پدافند تنها مربوط به جنگ نیست.

فرماندار میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال توطئه است، اظهار کرد: باید در مقابل دشمنان هوشیار و بیدار بوده و اجازه ندهیم تا به اهدافشان دست یابند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.