پایگاه فوریتهای پزشکی در محور میاندوآب-تبریز احداث می شود
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۱۹
شناسه : 291419
7
با کمک خیرین؛

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از آغاز احداث پایگاه فوریتهای پزشکی در محور میاندوآب-تبریز خبر داد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه ارتقاء و تقویت اورژانس های جاده ای یک ضرورت است، گفت: پایگاه اورژانس در جاده ها نقش بسزایی در جلوگیری از فوت و انتقال بموقع مصدومان به بیمارستان دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: با توجه به موقعیت ویژه شهرستان میاندوآب که محل اتصال چند استان در شمال غرب کشور محسوب شده و روزانه شاهد حجم زیاد تردد وسایل نقلیه است، لذا نیاز به استقرار یک پایگاه اورژانس جاده ای در ورودی شهر احساس می شد.

وی اظهار کرد: در این راستا توسط خیرین گرامی شهرستان و همت دانشگاه علوم پزشکی استان، احداث پایگاه فوریتهای پزشکی در محور میاندوآب-تبریز آغاز شد.

حیدری تصریح کرد: پایگاه اورژانس جاده ای محور میاندوآب-تبریز شرایط خاص داشته و هم می تواند کمکی برای پوشش جاده ای این منطقه بوده و هم می تواند این محور را بصورت یک کد پشتیبانی حمایت کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ارتقاء خدمات و فوریتهای پیش بیمارستانی را از اهداف اصلی اورژانس ۱۱۵ اعلام کرد و گفت: ایجاد پایگاه جدید در شهر و محورهای مواصلاتی شهرستان در کاهش زمان حضور بر بالین مصدومان و بیماران و در نتیجه نجات آسیب دیدگان نقش بسزایی دارد.

وی افزود: یک پایگاه فوریت پزشکی در محور میاندوآب-بوکان نیز در دست احداث بوده که با افتتاح این دو پایگاه، تعداد پایگاه فورت های پزشکی شهرستان میاندوآب از سه به ۹ پایگاه افزایش می یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.