پارک معلم میاندوآب ساماندهی می‌شود
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318976
1
شهردار میاندوآب: شهردار میاندوآب گفت: اجرای پروژه ساماندهی و ایجاد بوستان معلم در محل پارک معلم این شهر آغاز شد.
پ
پ

بابک محمدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با اشاره به ادامه روند اقدامات عمرانی و زیباسازی شهری میاندوآب، اظهار کرد: ارائه خدمات بهتر و شایسته به مردم میاندوآب یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری شهرداری و اعضای دور ششم شورای شهر میاندوآب است.

شهردار میاندوآب افزود: در این راستا برخی اقداماتی مانند نصب المان‌های جدید و المان‌های نوری در نقاط مختلف شهر و رنگ‌آمیزی جداول و گل‌کاری میادین به‌منظور بهبود وضعیت بصری و سیمای شهری میاندوآب انجام‌گرفته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری به دنبال افزایش رضایت مردم است، گفت: مجموعه شهرداری و اعضای شورای ششم شهر میاندوآب نهایت تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته‌اند و در این راستا نیز به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند.

محمدزاده با بیان اینکه شهرداری در ادامه اقدامات خود، ساماندهی پارک معلم را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: این اقدام با پیگیری‌های شهرداری و اعضای شورای شهر و در راستای ارائه خدمات بهتر و شایسته برای رفاه بیشتر شهروندان است.

شهردار میاندوآب گفت: در این راستا و به‌منظور پاسخ به مطالبات مردمی اجرای پروژه ساماندهی و ایجاد بوستان معلم در محل پارک معلم این شهر آغاز شد.

وی با بیان اینکه با تمام توان در خدمت مردم میاندوآب هستیم، افزود: با افزایش سرعت و کیفیت فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده طی زمان‌بندی مشخص با مشارکت شهروندان در مقوله زیباسازی شهری امیدوار هستیم، محیط آرام و دلنشین برای شهروندان فراهم شده و مسافران عزیز نیز تصویری زیبا از این شهر داشته باشند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.