ولایت پذیری، شاخصه اصلی بسیج/تفکر بسیجی همواره بن بست شکن بوده است
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
شناسه : 291692
7
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: هرجا تفکر بسیجی وارد عرصه شده، بن بست شکن بوده و حماسه آفریده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در نشست بصیرتی در کارخانه قند میاندوآب به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: صدور انقلاب به دنیا از ثمرات تفکر بسیجی است و امروز انقلاب اسلامی و فرهنگ و تفکر بسیجی جهان شمول شده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیج و بسیجیان در همه عرصه ها نقش آفرینی می کنند، افزود: هر جا نیاز بوده، بسیج وبسیجیان داوطلبانه و خالصانه وارد میدان شده و در قالب گروههای جهادی نقش آفرینی می کنند.

وی با اشاره به ویژگی های بسیج و بسیجی، گفت: ایمان، تلاش مخلصانه و صادقانه، مردمی بودن، اخلاص در عمل، اطلاعت پذیری و ولایت پذیری از ویژگی های اصلی بسیجیان است.

پالهنگ با بیان اینکه بسیج به اقتضای زمان، ماموریت خود را نیز تعریف می کند، تصریح کرد: در این راستا نیز بسیجیان در بحث مبارزه با کرونا در کنار کادر درمان و بهداشت بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی، مجموعه بسیج و سپاه در کنار وزارت بهداشت، در راستای آگاهی بخشی، بیماریابی، آموزش و قرنطینه و ارائه کمک های لازم به بیماران قدم برخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت بسیج گوش به فرمان ولایت بودن است، اظهار کرد: هرجا تفکر بسیجی وارد عرصه شده، بن بست شکن بوده و حماسه آفریده است و همه ما باید با تفکر و روحیه بسیجی و گوش به فرمان ولایت به پیش رویم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.