ولایت مهم ترین مسئله در واقعه غدیرخم است
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
شناسه : 301266
5
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ولایت مهم ترین مسئله در واقعه غدیرخم است، گفت:گرامیداشت دهه ولایت و امامت و غدیرخم باید دغدغه همگانی باشد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه ستاد گرامیداشت غدیر خم در میاندوآب، اظهار کرد: ولایت مهم ترین مسئله در واقعه غدیرخم است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ما همه مفتخریم که سرباز ولایت هستیم، گفت: باید همواره مدافع و پشتیان ولایت باشیم و در این راستا نیز قدم برداریم.

وی افزود: گرامیداشت دهه ولایت و امامت و غدیرخم باید دغدغه همگانی باشد و همه در این راستا به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند.

حسن زاده در ادامه با اشاره به پیش بینی برگزاری مراسمات مختلف به مناسبت دهه ولایت و امامت، تصریح کرد: به این مناسبت مراسم عمامه‌گذاری طلاب در میاندوآب مانند همه ساله برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی های دشمنان با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان با امپراطوری رسانه ای و سیاه نمایی به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید در جهاد تبیین همه تلاش خود را به کار بگیریم، افزود: باید خدمات نظام را گفت و برای مردم تبیین کرد چرا که دشمن روی برخی موضوعات مانور داده و واقعیت ها را وارونه جلوه می دهد.

باید همه به وظیفه خود در قبال غدیر عمل کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت مسئله غدیر و دهه امامت و ولایت، گفت: باید همه به وظیفه خود در قبال غدیر عمل کنند.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده افزود: باید مراسمات عید غدیر خم محله محور بوده و به متن و بطن مردم برود و تنها متمرکز به چند نقطه خاص از شهر نشود.

وی اظهار کرد: نباید از تبلیغات محیطی و فضای مجازی و ترویج فرهنگ غدیر غلفت کرد و همه در این زمینه احساس مسئولیت کرده و به وظیفه خود عمل کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به نقش آفرینی گروههای مردم نها و سمن ها نیز اشاره و تصریح کرد: قطعا مردم محور بودن مراسمات نتیجه خوبی خواهد داشت و سمن ها نیز می توانند نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام عسگر امامی، دبیر ستاد گرامیداشت غدیر در میاندوآب نیز در این جلسه به تشریح مسائل و موضوعات و برنامه های پیشنهادی این دهه پرداخت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.