ولایتمداری ویژگی بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است/ مسئولان باید تقوا و تواضع پیشه کنند
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
شناسه : 299750
8
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ولایتمدار و پرتوان و قدرتمند رو به تعالی بوده و در طول تاریخ انقلاب همواره رو به رشد و تعالی بوده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه اسلام مانند یک چشمه است که همواره می جوشد، اظهار کرد:  عده ای نمی توانند جلوی گسترش اسلام را بگیرند و اسلام مانند چشمه جوشان در هر منطقه ای می جوشد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر، افزود: شب قدر از ایامی است که نسیم رحمت الهی در آن وزیدن می گیرد و باید خود را در معرض این نسیم الهی قرار داده و از این شب ها و فرصت ها برای تقرب به خداوند متعال و بهره مندی از الطاف الهی استفاده کرد.

وی گفت: ولایتمداری به شعار و سخن نیست بلکه باید ولایتمداری را باید در عمل نشان داد.

حسن زاده با بیان اینکه مسئولی که شب زنده داری نداشته باشد و با خدا راز و نیاز نکند نمی تواند در مقابل چالش های این دوران بایستد، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان همه مخصوصا کسانی که مسئولیت دارند باید تلاش کرده و تقوا و تواضع پیشه کنند تا در خدمت به مردم کوتاهی نکنند و در مقابل دشمن بایستند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه تنها راه سعادت جامعه و پیشرفت جامعه آن است که انسان های آن جامعه متدین باشند، افزود: ملاک باید خداترسی باشد نه این که آدم من است یا نیست، به فلان گروه و جناح تعلق دارد یا نه.

وی هم چنین با اشاره به روز ارتش، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ولایتمدار و پرتوان و قدرتمند رو به تعالی بوده و در طول تاریخ انقلاب همواره رو به رشد و تعالی بوده است.

حسن زاده هم چنین به سالروز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) نیز اشاره و اظهار کرد: باید در این ایام از فقرا و نیازمندان دستگیری کرده و آن را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.