ولایت‌مداری مهم‌ترین ویژگی و توصیه شهدا است
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
شناسه : 314034
1
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ولایت‌مداری مهم‌ترین و بارزترین ویژگی و توصیه شهدا بوده که در وصیت‌نامه‌های شهدا نیز به آن تأکید شده است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی امروز در دیدار دانش‌آموزان دبیرستان بهار قرآن میاندوآب با خانواده دانش‌آموز شهید سید مهدی موسوی، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروزی ما به برکت خون شهدا بوده و باید قدردان آن باشیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تقدیر از صبر و بردباری خانواده‌های شهدا، افزود: خانواده‌های شهدا با تقدیم فرزندان خود را به انقلاب و اسلام، اسوه‌های صبر و استقامت هستند.

وی گفت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های معنوی و ارزشمند برای ما بوده و خدمت به آنان را توفیق الهی می‌دانیم.

با اشاره به اینکه دانش‌آموزان باید شهدا را الگوی خویش قرار دهند، اظهار کرد: امروز دانش‌آموزان باید با مطالعه در وصیت‌نامه و زندگینامه شهدا با اهداف آن عزیزان آشنا شده و در زندگی خود به کار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه ولایت‌مداری اصلی‌ترین و بارزترین ویژگی و توصیه شهدا است، تصریح کرد: در اکثر وصیت‌نامه‌های شهدا تأکید شده است که نگذارید ولایت تنها شود و تبعیت از ولایت مهم‌ترین توصیه شهدا بوده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن امروز با جنگ نرم و ترکیبی و با استفاده از ابزاری مانند فضای مجازی وارد شده و می‌خواهد بر اندیشه‌ها و افکار جوانان و نوجوانان ما تأثیر بگذارد، افزود: امروز دشمن بمباران اطلاعاتی و جنگ فرهنگی را در فضای مجازی دنبال می‌کند و روی این نیز سرمایه‌گذاری کرده و لذا لازم است مراقب توطئه‌های دشمنان در این عرصه باشیم.

مؤدبی با بیان اینکه جنگ نرم سخت‌تر و حساس‌تر از جنگ سخت است، تصریح کرد: جنگ نرم باتوجه‌به اینکه دشمن حضور فیزیکی ندارد به‌مراتب حساس‌تر از جنگ سخت بوده و هوشیاری و حساسیت بیشتری می‌طلبد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن در اندیشکده‌های خود برای دستیابی به اهداف خود در جنگ نرم برنامه‌ریزی می‌کند، افزود: وقتی دشمن بر روی مسئله‌ای مانند حجاب صحبت می‌کند، یعنی بر روی آن برنامه‌ریزی کرده و اهدافی را در سر می‌پروراند.

وی هم چنین با تأکید بر لزوم هوشیاری دانش‌آموزان در جنگ شناختی دشمنان، اظهار کرد: دانش‌آموزان باید خود را مجهز به سلاح علم و بصیرت کرده و فریب توطئه‌های دشمنان را در جنگ شناختی نخورند.

والدین دانش‌آموز شهید سید مهدی موسوی نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از شهید موسوی، گفت: ما خانواده‌های شهدا سرباز ولایت بوده و همواره گوش‌به‌فرمان ولایت هستیم

دانش‌آموز شهید سید مهدی موسوی در ۲۰ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.