ولایتمداری رمز سعادت و پیروزی ما است/ بسیج ضامن سلامت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان است
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
شناسه : 300855
8
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: ولایتمداری رمز سعادت و پیروزی ما است لذا باید همیشه مطیع امر ولایت بوده و ولایت پذیر باشیم
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی امروز در آئین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق در سخنانی با اشاره به دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز دشمنان با تمام توان خود علیه انقلاب اسلامی به میدان آمده و تمام تلاش خود را علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته اند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه متاسفانه در داخل کشور نیز برخی نفوذی ها به کمک دشمنان خارجی می آیند، افزود: ما همیشه از عمر و عاص ها و کسانی که تفکر غرب گرایی و گرایش به غرب دارند، ضربه خورده ایم.

وی با تاکید بر اینکه ولایتمداری رمز سعادت و پیروزی ما است، گفت: مهم ترین عامل شکست در برابر دشمنان، عدم تبعیت از ولایت است لذا باید همیشه مطیع امر ولایت بوده و ولایت پذیر باشیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه تاریخ برای ما درس عبرت است، تصریح کرد: باید مانند مالک اشتر مطیع امر ولایت و رهبری باشیم و از ایشان پیروی و اطاعت کنیم.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید مراقب نفوذی ها باشیم، اظهار کرد: نفوذی ها و دشمنان همان هایی هستند که نان مردم را آجر کرده و برای مردم مشکل درست می کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادیم، تصریح کرد:باید با همان فرهنگ انقلابی و جهادی در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیش برویم.

سردار رحیمی با اشاره به طرح اصلاح نظام یارانه ها، افزود:  دولت سیزدهم ویرانه ای را از دولت غرب گرای قبلی تحویل گرفته بود و چاره ای جز اصلاح نظام یارانه ها هم نداشت و ملزم به اجرای آن بود.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: گرانی را که امروز شاهد هستیم میراث دولت قبلی است که در تمام بخش ها رخنه کرده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج و حضور در تمام صحنه ها، افزود: بسیج در تمام صحنه ها حاضر بوده و خوش درخشیده و ضامن سلامت انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است.

سردار رحیمی به محرومیت زدایی و مردم یاری بسیج نیز اشاره و تصریح کرد: محرومیت زدایی و مردم یاری به ویژه در مناطق محروم با قدرت ادامه دارد.

در ادامه مراسم، سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق معرفی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.