وضعیت فعلی بازارهای روز در شان مردم میاندوآب نیست
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۹:۱۰
شناسه : 304771
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: طرح فعلی بازارهای روز موقتی بوده و در شأن مردم میاندوآب نیست و باید چاره اندیشی شود.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر، علی پیام در جلسه ساماندهی دستفروشان شهرستان میاندوآب با گلایه از طرح فعلی بازارهای روز کمربندی جنوبی و میدان شهید باکری، اظهار کرد: این بازارهای روز به صورت موقت برای رفاه حال شهروندان و برای کاهش بار ترافیکی شهر ایجاده شده بودند و مکان مناسبی ندارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: این بازارها به جهت نبود امکانات بهداشتی و خدماتی فروشندگان را نیز با مشکل مواجه کرده اند که لازم است برای حل این مشکل چاره جویی کرد.

وی با تاکید بر ساماندهی دستفروشان، گفت: مکان هایی برای ایجاد بازار روز و ساماندهی دستفروشان در نقاط مختلف شهر در نظر گرفته شده است که شهرداری باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد.

پیام تصریح کرد: شهرداری با بکارگیری مشاوران و مدنظر قراردادن اطلس سرمایه‌گذاری علاوه بر مکان یابی مناسب، امکانات ضروری را نیز فراهم کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب اظهار کرد: ایجاد سامانه یکپارچه برای ثبت و شناسایی دستفروشان بومی و مقیم شهر حائز اهمیت بوده و این موضوع نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی جذب سرمایه گذار را راه حلی مناسب برای توسعه شهر عنوان کرد و افزود: اجرای طرح های مختلف تجاری و گردشگری در ساحل رودخانه های زرینه رود و لیلان چایی فضاهای بسیار زیادی برای اجرای پروژه های توسعه شهرستان ایجاد می کند که یکی از آنها می تواند بازارهای روز و صنایع دستی و گردشگری باشد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.