وصیت‌نامه سرباز شهید «حسین سومائی»
۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۵
شناسه : 317840
3
از برادران خودم انتظار دارم هرگاه پرچم از دست سردار رشیدی افتاد آن را برداشته و بر قلب خصم زبون و بر مرتفع‌ترین نقاط سرزمین کفر به اهتزاز درآورند و در خاتمه توفیق اسلام و مسلمین را از خداوند متعال خواهانم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرباز شهید «حسین سومائی» در سال ۱۳۴۷ در شهرستان میاندوآب دیده به جهان گشود. تا دوره راهنمایی تحصیلاتش را ادامه داد سپس به علت گرفتاری‌های موجود در زندگی خویش از ادامه تحصیل باز ماند و مشغول کار و فعالیت شد. دوران انقلاب با علاقه زائدالوصفی که به حضرت امام داشت از فرامین امام طاعت و در مسجد و جلسات تبلیغات شرکت می‌کرد و شب‌ها تفنگ تحویل می‌گرفت و کشیک می‌داد. با آغاز جنگ تحمیلی داوطلبانه به خدمت سرباری اعزام شد تا به جبهه‌های حق علیه باطل برود. پس از ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های فراوان عاقبت در بیست و ششم شهریور سال ۶۶ شربت شهادت نوشید و به لقاءالله پیوست.

وصیت‌نامه شهید

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بیکران بر امام‌زمان مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش امام امت و با آرزوی فتح نهائی برای سپاهیان اسلام که به حق رهروان واقعی امام حسین (ع) هستند.

مادرم از اینکه من در جبهه رزم به سر می‌برم محزون و اندوهگین نباش، برای اینکه امروزه تمامی کفر در برابر اسلام صف‌آرایی کرده و شیطان بزرگ همواره و همه‌وقت درصدد توطئه‌ای نو برای به سازش کشیدن انقلاب اسلامی را دارد. من با تکیه به فرمان امام معصوم و امام علی (ع) که فرموده “در جبهه نبرد اگر کوه‌ها بلرزند تو ملرز.” ما همواره با عزم راستین خویش بر جهانیان ثابت‌قدم و استوار در برابر طوفان مصیبت‌ها خواهیم ایستاد و این سنت الهی است که ظالمین محکوم به فنا و نابودی هستند و صدام یک ابزار است برای کوبیدن انقلاب. چرا که آمریکای جنایت‌کار از اول پیروزی انقلاب اسلامی تلاش نموده با هر شیوه خیانتکارانه‌ای برای انقلاب ما ضربه وارد کند، ولی امروزه حسینیان زمان (آنهایی که به ندای هل من ناصر ینصرنی) به امام حسین (ع) لبیک گفتند و ثابت نمودند که این ندای امام حسین (ع) همیشه طنین‌انداز است و ما با الهام از قرآن کریم از همه علایق دنیوی و وابستگی‌های مادی دست‌شسته و تنها برای‌خدا به جبهه آمده‌ام و دفاع از حریم مقدس قرآن که یک مکتب انسان‌ساز و دعایی شفابخش است و درصدد است تا تمامی رنج‌دیدگان و ستم‌کشان را آزاد و به فطرت الهی خویش متوجه نماید.

مادرم اگر من در جبهه شهید شدم خدا را شکر کن که این یک توفیق الهی است و اگر زنده ماندم باز به دفاع مقدس خویش تا سرنگونی رژیم کفر صدامی ادامه خواهم داد چرا که سکون و سکوت امروز، ننگ ابدی را به دنبال دارد.

من به وجود شماها افتخار می‌کنم که فرزندی برومند و با آگاهی از مسائل روز تربیت‌کرده‌اید که امروز این فرزندتان قدم به میدان نهاده و از ایدئولوژی و انقلاب خود دفاع می‌کند و از برادران خودم انتظار دارم هرگاه پرچم از دست سردار رشیدی افتاد آن را برداشته و بر قلب خصم زبون و بر مرتفع‌ترین نقاط سرزمین کفر به اهتزاز درآورند و در خاتمه توفیق اسلام و مسلمین را از خداوند متعال خواهانم.

والسلام علی من‌تبع الهدی

حسین سومائی جبهه سومار

منبع: اسناد نباید شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.