ورود 297 هزار مسافر و گردشگر به میاندوآب از ابتدای امسال/ بیشترین آمار به جاذبه های طبیعی اختصاص دارد
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
شناسه : 279156
7

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی میاندوآب گفت: از ابتدای امسال ، 297 هزار و 783 نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و گردشگری و توریستی میاندوآب امسال دیدن کرده اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فاطمه علیزاده امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی میاندوآب با اشاره به بازدید 297 هزار و 783 نفر از مناطق تاریخی، تفریحی و گردشگری میاندوآب از ابتدای امسال، اظهار کرد: این میزان بازید مربوط به جاذبه های تاریخی، طبیعی و دست ساز شهرستان میاندوآب است.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی میاندوآب، افزود: بر اساس آخرین آمار از ابتدای امسال، 13 هزار و 632 نفر در مراکز اقامتی در شهرستان میاندوآب اقامت و اسکان یافته اند که بیشترین میزان آن با حدود 54 درصد مربوط به مهمانپذیرها بوده و بعد از در اقامتگاههای موقتی و مربوط به سازمان ها و هتل ها بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین بازدیدهای مسافران و گردشگران در میاندوآب از جاذبه های طبیعی بود، تصریح کرد: بر اساس آمار جاذبه های طبیعی  با 169 هزار و 200 بازدیدکننده، بیشترین آمار حضور و بازدید مسافران و گردشگران را داشته و بعد از آن جاذبه های دست ساز با 67 هزار و 385 و آثار تاریخی و فرهنگی با 61هزار و 198 بیشترین بازدید را داشته اند.

وی اظهار کرد: امسال در مجموع تعداد 110 مورد بازرسی و نظارت از مراکز مختلف اقامتی و خدماتی مسافرتی انجام گرفته است.

علیزاده اظهار کرد: میاندوآب دارای مراکز دیدنی و گردشگری طبیعیت و تاریخی زیبایی است و امیدواریم با همکاری ادارات و دستگاههای مختلف، میزبان شایسته ای برای هموطنان عزیز  که نوروز امسال به شمال غرب سفر می کنند، باشیم و لازم است از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.