ورود ۵۵ دانش آموز میاندوآبی به رشته های پزشکی و پیراپزشکی/۸۸نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
شناسه : 293388
7
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب:

تقی نژاد گفت: ۵۵ دانش آموز میاندوآبی در آزمون سراسری امسال در رشته های پزشکی و پیراپزشکی و ۸۸نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، در مراسمی از دانش آموزان حائز رتبه های برتر کنکور سراسری و آزاد در سال ۹۹ در شهرستان میاندوآب تجلیل به عمل آمد.

فرماندار میاندوآب در سخنانی در این مراسم که امروز در هنرستان ارشاد برگزار شد، از نخبگان و رتبه های برتر کنکور بعنوان سرمایه های اجتماعی بزرگ و کارآمدی نام برد و گفت: نخبگان با ورود به دانشگاه و حضور در محافل مختلف سیاسی و اجتماعی آینده کشور را رقم خواهند زد .

حسام شیرازه محبت افزود: امیدواریم رتبه های برتر امروز و نخبگان دانشگاههای آینده کشور با عمل به بیانیه گام دوم انقلاب در مسیر تمدن سازی و جامعه سازی حرکت کنند.

وی اظهار کرد: خانواده، آموزش و پرورش و رسانه ها هر کدام نقش خاصی در رشد و تعالی همه جانبه فرزندان ایران زمین ایفا می کنند ولی آنچه که مهم است رسیدن به استانداردهای لازم پیشرفت در چهارچوب فرهنگ ناب ایرانی است.

فرماندار میاندوآب در ادامه با تاکید بر اینکه در جهان امروزی هر کشوری از علم و فن آوری بهتری برخوردار باشد موفق تر است، گفت: در شرایطی که شیوع کرونا جان میلیونها انسان را تهدید می کند کشورهایی که به واکسن دست پیدا کرده اند از ارئه فرمول واکسن دریغ کردند اما جوانان و نخبگان ما به این واکسن دست پیدا کردند و در آینده ای نزدیک با تولید انبوه نیاز کشور به بیگانگان در زمینه تأمین واکسن برطرف خواهد شد.

شیرازه محبت با تاکید بر این موضوع که جامعه علمی قوی با باور قوی بدست می آید و لازمه تحقق جامعه علمی اتحاد، دوری از افتراق، علم آموزی و حرکت در راستای منافع کشور است، افزود: جوان نخبه ایرانی انگیزه و بنیه معنوی و فرهنگی خود را بکار می گیرد تا مشکلات کشورش را به بهترین نحو ممکن حل کند و به توفیق برسد.

وی تصریح کرد: هرچند دشمنان به دنبال سیاه نمایی و پمپاژ ناامیدی هستند ولی جوان ایرانی خود را موتور محرک پیشرفت کشور می داند و با درآمیختن علم، فن آوری و فرهنگ ایرانی اسلامی به واکسن، دانش هسته ای و موشکی و …که همان قله های ترقی در دنیای امروز است دست می یابد.

۵۵ دانش آموز میاندوآبی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی پذیرش شدند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در آزمون سراسری امسال ۴۰۱ نفر از دانش آموزان میاندوآبی پذیرفته شده اند، اظهار کرد: از میان دانش‌آموزان قبول شده در آزمون سراسری کنکور امسال در این شهرستان ۲۳ نفر رتبه زیر هزار و ۱۵۵ دانش‌آموز هم رتبه زیر سه هزار را کسب کردند.

بهروز تقی نژاد گفت: ۵۵ دانش آموز میاندوآبی در آزمون سراسری امسال در رشته های پزشکی و پیراپزشکی و ۸۸نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

وی افزود: ۱۲ دانش‌آموز در رشته ریاضی و فنی در دانشگاه‌های برتر مانند صنعتی شریف، شهید بهشتی، هوافضا و شهید رجایی قبول شده‌اند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب تصریح کرد: ۱۱۸ نفر از دانش آموزان نیز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای در دانشکده های سراسری کشور پذیرش شدند.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر کنکوری با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.