وحدت مسلمانان رمز پیروزی در برابر دشمنان است/ نیروی انتظامی مظهر امنیت و آرامش در جامعه است
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
شناسه : 303092
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: نیروی انتظامی همواره ولایتمداری و مردم دوستی خود را نشان داده و برای مردم امنیت و آرامش به ارمغان آورده است.
پ
پ

به‌گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به هفته فراجا، اظهار کرد: فراجا به عنوان نیروی های جان برکف و ولایی و انقلابی و ایثارگر در تمام بحران ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی خوش درخشیده است.

امام جمعه میاندوآب افزود: نیروی انتظامی همواره ولایتمداری و مردم دوستی خود را نشان داده و برای مردم امنیت و آرامش به ارمغان آورده است.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، گفت: با وحدت و اتحاد،حقیقت و با تفرقه و اختلاف، باطل نمایان می شود.

حسن زاده با بیان اینکه از صدر اسلام همواره حاکمان اسلامی به دنبال وحدت بوده اند، تصریح کرد: اما در مقابل استکبار همواره به دنبال تفرقه بوده تا بتواند حکومت کند و به اهداف خود دست یابد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: نقشه و توطئه استکبار این است که تفرقه واختلاف افکنی کرده تا بتواند بر کشورهای مسلمان تسلط یابد و لذا اگر کشورهای مسلمان باهم متحد باشند در آن صورت آمریکا و استکبار جهانی نمی توانند در منطقه حضور یابند.

وی با تاکید بر هوشیاری در مقابل دشمنان، افزود: نباید ساده لوحانه در زمین دشمن بازی کرد و باید هوشیار بود و توطئه آنان را خنثی ساخت.

حسن زاده در ادامه با بیان اینکه خداوند دشمنان ما را احمق آفریده است، گفت: آنها با برخی اقدامات خود، باطن خودشان را نشان دادند.

امام جمعه میاندوآب بر لزوم قدرشناسی نیز تاکید و تصریح کرد: باید قدرشناس باشیم تا دچار بلا نشویم، باید قدر نعمت نیروهای نظامی و انتظامی که برای امنیت ما تلاش می کنند را بدانیم و البته قدر آنها را نیز می دانیم و تا آخرین قطره خون خود پشت سر ولایت حرکت خواهیم کرد.

حسن زاده به اقامه نخستین نماز جمعه توسط نبی مکرم اسلام(ص) اشاره و اظهار کرد: نماز جمعه، نماز عبادی و سیاسی و دشمن شکن بوده و بزرگترین اجتماع مسلمانان است که در هر هفته تکرار می شود.

وی با اشاره به اهمیت ازدواج آسان، افزود: ازداوج آسان باید در جامعه ترویج یابد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه مؤمن باید هوشیار و بصیر باشد و فریب دشمنان و منافقان را نخورد، تصریح کرد:دشمنان اسلامی، کشور آندلس را با تفرقه و ترویج فساد و بی بند و باری نابود ساختند و لازم است تا مسلمانان هوشیار باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.