وحدت تنها یک شعار سیاسی نیست/ وحدت لازمه اقتدار و پیشرفت است
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۱۵
شناسه : 296923
8
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اگر بخواهیم به پیشرفت و توسعه دست بیابیم باید وحدت و اتحاد داشته و در راستای تحقق وحدت قدم برداریم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عسگر امامی در نشست روشنگری و بصیرت افزایی مرکز نسرا سازمان فضای مجازی بسیج آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت وحدت و اتحاد، اظهار کرد: وحدت عامل رشد و پیشرفت بوده و تفرقه نیز عامل نابودی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه وحدت امت اسلامی، لازمه اقتدار و ایستادگی در برابر دشمنان مشترک است، افزود: اگر بخواهیم به پیشرفت و توسعه دست بیابیم باید وحدت و اتحاد داشته و در راستای تحقق وحدت قدم برداریم.

وی با بیان اینکه عبارت تفرقه و یا وحدت در عالم سیاست بیشتر استفاده می شود، گفت: از بعد معنوی وعرفانی نیز وحدت دارای حلاوت و اهمیت می باشد.

امامی با اشاره به اینکه قرآن کریم می فرماید: “اشدا علی الکفار و رحما بینهم “، تصریح کرد:  هفته وحدت صرفا یک بحث سیاسی و فرهگی نیست بلکه بحث عرفانی و فوق العاده معنوی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه همه باید در راستای وحدت و اتحاد در جامعه گام برداریم، اظهار کرد: منیت یکی از عوامل از بین رفتن وحدت در جامعه است و در جامعه ای اگر منیت باشد آن جامعه دچار تفرقه شده و رشد نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، آثار و برکات وحدت و اتحاد را دیدیم، افزود:امروز نیز آثار و برکات وحدت را می توان به عینه دید.

امامی در پایان با بیان اینکه هر دولتمردی خود را نوکر مردم دانسته، موفق شده است، گفت: ان شالله بتوانیم نوکر واقعی برای مردم بوده و مانند حاج قاسم که خود را نوکر مردم می دانست، خود را نوکر مردم دانسته وبا همین امر است که وحدت در جامعه ایجاد می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.