وحدت، رمز پیروزی مسلمانان بر دشمنان/ حربه دشمن اختلاف افکنی بین مسلمانان است
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 296872
6
نجفیان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: وحدت و بصیرت مسلمانان رمز پیروزی بر دشمنان بوده و توطئه های دشمنان را ختثی کرده است.
پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت، اظهار داشت: هفته وحدت ابتکار بزرگ و مهم حضرت امام خمینی(ره) برای وحدت و اتحاد امت اسلام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با تاکید بر اینکه وحدت بیش از پیش لازمه امروز جهان اسلام است، افزود: بارها شاهد تلاش دشمنان قسم خورده برای برهم زدن وحدت اسلامی مسلمانان بوده ایم و دشمنان با حربه های گوناگون و ایجاد اختلاف  همواره به دنبال از بین بردن اسلام و اندیشه های ناب محمدی (ص) بوده اند.

وی با بیان اینکه وحدت و بصیرت مسلمانان توطئه های دشمنان را ختثی کرده است، گفت: هرگاه دشمنان در وحدت مسلمین خللی وارد کرده و یا دست به فتنه زده اند، قدمی در راه رسیدن به اهداف خود برداشته اند ولی وحدت و بصیرت مسلمانان توطئه های دشمنان را ختثی کرده است.

نجفیان با اشاره به اینکه تحقق وحدت اسلامی در جامعه همواره یکی از رویکردها و خواسته های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بوده است، تصریح کرد:یکی از آثار و برکات وحدت اسلامی را می توان پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست که مردم با صرف فعل خواستن و اتحاد دست طاغوتیان و کشورهای سلطه گر را از کشور عزیزمان کوتاه کردند و سبب شده تا انقلاب اسلامی به عنوان الگو برای مردم کشورهای دنیا در مبارزه با سطله و ستم مستکبران باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی رمز پیروزی بر دشمنان است، افزود: به طور کلی تا وحدت و یکپارچگی وجود دارد، دشمنان با هیچ حربه و نیرنگی نمی توانند به خواسته های شوم خود برسند و هرگاه تخم نفاق کاشته شده، بین مردم اختلاف نظر ایجاد شده و راه برای نفوذ دشمنان باز می شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته وحدت نیز باید به تبیین نقش و اهمیت وحدت بپردازیم، گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای بیان نقش معجزه آسای وحدت و اتحاد در پیروزیهای امت اسلامی است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.