واحد غیر مجاز کاشت مو در میاندوآب پلمپ شد
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
شناسه : 299935
4
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: یک واحد  غیر مجاز پزشکی که مبادرت به انجام غیر مجاز امور پزشکی در زمینه کاشت مو می کرد، توسط کارشناسان نظارت بر درمان پلمپ شد.
پ
پ

شهرام احمدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: به دنبال بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه و گزارشات مردمی، مشخص شد افرادی با راه اندازی مرکز کاشت مو بصورت غیر مجاز در میاندوآب خصوص امور زیبایی و کاشت مو مبادرت به دخالت در کارهای تخصصی پزشکی می نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: به دنبال این موضوع و پس از طی اقدامات لازم، این واحد  غیر مجاز پزشکی که مبادرت به انجام غیر مجاز امور پزشکی در زمینه کاشت مو می کرد، توسط کارشناسان نظارت بر درمان پلمپ شد.

وی اظهار کرد: بر اساس آیین نامه های وزارت بهداشت، هرگونه فعالیت درمانی در محیط پزشکی منوط به اخذ مجوز های لازم توسط افراد واجد شرایط امکان پذیر می باشد.

احمدی از مردم خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه درمان، سریعاً موضوع را به شماره تماس ۴۵۲۶۸۸۴۹ (واحد نظارت بر درمان) اطلاع رسانی کرده و یا به صورت حضوری موضوع را به واحد نظارت بر درمان گزارش کنند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.