واحد غیر مجاز زیبایی در میاندوآب پلمب شد
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۴۳
شناسه : 299625
6
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: یک واحد که به صورت غیرمجاز مبادرت به انجام امور پزشکی بوتاکس و تزریق ژل می کرد، توسط کارشناسان نظارت بر درمان پلمپ شد.
پ
پ

شهرام احمدی به خبرنگار زرین خبر گفت: به دنبال بازدیدهای میدانی کارشناسان نظارت بر درمان این شبکه و گزارشات مردمی، مشخص شد افرادی با راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز و و تبلیغات گسترده در این راستا در شبکه های مجازی در خصوص امور زیبایی از قبیل تزریق ژل و بوتاکس، مبادرت به دخالت در کارهای تخصصی پزشکی می نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: با اقدامات قانونیی، این واحد غیر مجاز پزشکی که مبادرت به انجام غیر مجاز امور پزشکی در زمینه زیبایی می کرد، توسط کارشناسان نظارت بر درمان پلمپ شد.

وی گفت: بر اساس آیین نامه های وزارت بهداشت، هرگونه فعالیت درمانی در محیط پزشکی منوط به اخذ مجوزهای لازم توسط افراد واجد شرایط بوده و استقرار و فعالیت با دستگاههای پزشکی بدون اخذ مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت و نیز با حضور افراد فاقد صلاحیت، غیر قانونی بوده و مصداق ایجاد موسسه غیر مجاز است.

احمدی تصریح کرد: از مردم خواست داریم، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه درمان، سریعاً موضوع را با شماره تماس ۴۵۲۶۸۸۴۹  واحد نظارت بر درمان در میان گذاشته و یا به صورت حضوری موضوع را به واحد نظارت بر درمان گزارش کنند تا با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.