واحد دندانپزشکی غیرمجاز در میاندوآب پلمب شد
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۳۴
شناسه : 298840
4
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در این شهرستان با نظارت مسئولان شناسایی و پلمب شد.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: طی بازدید مشترک کارشناسان واحد نظارت بر درمان و کارشناس حقوقی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب یک واحد دندانپزشکی متخلف در این شهرستان پلمپ شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: این واحد دندانپزشکی غیرمجاز دارای تخلفاتی بود که طبق قانون با حضور نماینده حقوقی شبکه بهداشت و همکاری نماینده نیروی انتظامی پملپ و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار کرد: فرد متخلف دارای مدرک تحصیلی نبوده و هیچگونه تحصیلات و اطلاعات علمی و آکادمیک پزشکی و دندانپزشکی نداشته است.

حیدری تصریح کرد: همشهریان به‌دلیل پایین بودن هزینه خدمات به این واحد‌ها مراجعه می‌کنند که در ادامه با مشکلات و عوارض بسیاری مواجه شده و در برخی موارد این مساله منجر به هزینه‌بر بودن روند درمانی و بازگشت به حالت عادی می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: مردم عزیز باید در انتخاب مراکز درمانی دقت‌های لازم را به کار برده و از مراجعه به چنین واحد‌های درمانی اجتناب کنند و در صورت مشاهده چنین واحد‌های غیرمجاز به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در کم‌ترین زمان ممکن برخورد‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.