واحدهای جمع آوری ضایعات در میاندوآب اخطاریه زیست محیطی گرفتند
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
شناسه : 292763
6

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب از صدور ۱۳ اخطاریه منع آلودگی هوا و سوزاندن لاستیک و زباله برای واحدهای جمع آوری ضایعات در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

علیرضا بقالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، گفت: ۱۳ اخطاریه زیست محیطی برای واحد‌های که عمدتا در بخش جمع آوری ضایعات این شهرستان فعالیت می کنند، یا هدف رفع آلودگی ناشی از سوزاندن لاستیک و سایر زباله ها مشابه صادر شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست میاندوآب افزود:اخطاریه ها در جهت جلوگیری از آلودگی هوا و اجرایی کردن قانون هوای پاک؛ با هدف اطلاع رسانی و هشدار خطرات آلودگی ناشی از آتش زدن لاستیک های فرسوده انجام شده است.

وی اظهار کرد: برخی از واحد‌های صنفی جمع آوری ضایعات که عمدتا در حاشیه شهر مستقر هستند به دلیل ماهیت فعالیت اقدام به جمع آوری زباله های پلاستیکی و لاستیک فرسوده می کنند و بعضاً اقدام به آتش زدن آن می کنند.

بقالی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۲۰ واحد جمع آوری ضایعات در این شهرستان فعالیت می‌کنند که براساس پایش های انجام شده تعدادی از این واحدها یا افراد وابسته به آنها اقدام به سوزاندن لاستیک در فضای باز می کنند که اقدامات قانونی در ارتباط با آن انجام شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.