هیچ دانش آموزی در بیمارستان میاندوآب بستری نیست
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
شناسه : 306173
4
تلقین مسمومیت در غبار شایعات/ بر اساس اعلام پزشک اورژانس بیمارستان عباسی میاندوآب، دانش آموزانی که به این بیمارستان آمده بود؛ حالشان خوب بود و مرخص شده اند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، شایعه ای روز گذشته در میاندوآب پیچید مبنی بر اینکه تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در این شهر بدحال شده و به بیمارستان عباسی این شهر انتقال یافته اند.

به دنبال این شایعه که با عنوان مسمومیت در فضای مجازی پیچیده بود؛ خبرنگار ما به سراغ دانش آموزان این مدرسه رفت و از آنان در این رابطه سوال کرد؛ اما پاسخ چیز دیگری بود.

دانش آموزان در پاسخ به سوال خبرنگار ما با بیان اینکه هیچ اتفاقی روی نداده است، گفتند: برخی دچار سرماخوردگی بودند که به بیمارستان انتقال یافتند و بقیه بچه ها به همین خاطر با توجه به فضای روانی موجود، دچار استرس شدند.

در این زمینه شهریار صالحی، پزشک اورژانس بیمارستان عباسی با اشاره به شایعه مسمومیت دانش آموزان، به خبرنگاران گفت: همه کسانی که آمده بودند حالشان خوب بود و هیچ کدام مشکلی نداشتند.

وی افزود: یکی دو نفر نیز که مورد جزئی بود، مرخص شده و به منزلشان رفته اند.

این پزشک با بیان اینکه فعلا موردی و مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: همشهریان هیچ گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

دشمن پس از شکست در فتنه های اخیر خویش علیه نظام و انقلاب اسلامی، اکنون آرامش روانی جامعه را هدف گرفته است و قصد دارند با این اقدام وضعیت روانی خانواده‌ها و جامعه را به هم بریزند تا مدارس به تعطیلی کشانده شود، موضوعی که والدین دانش آموزان از آن استقبال نمی کنند.

والدین دانش آموزان در این زمینه با بیان اینکه دو سال به بهانه کرونا مدارس را به تعطیلی کشاندند و اکنون می خواهند با این موضوع مدارس را تعطیل کنند در حالی که ما والدین دانش آموزان همه تلاش خود را برای بهبود و ارتقا سطح علمی دانش آموزان خود می کنیم و مخالف تعطیلی مدارس هستیم.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.