همگان باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند/ تکریم خانواده شهدا باید در اولویت همه باشد
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۵۳
شناسه : 272447
5

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: همه باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداشته و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های حاضر و آینده انتقال دهیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جوادمولودی امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار در فرمانداری میاندوآب با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهداست و باید یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه همه باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم، افزود: هر چه قدر از فرهنگ شهید و شهادت بگوئیم، کم گفته ایم و باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های حاضر و آینده انتقال دهیم.

وی با اشاره به انجام کارهای فرهنگی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: نصب تمثال و تابلو شهدا یکی از کارهای فرهنگی بوده و گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار است و خوشبختانه در سال های گذشته اقدامات مناسبی در زمینه نصب تندیس شهید باکری، ساماندهی مزار شهدای گمنام و زادگاه شهید باکری انجام شد که انصافا زحمت کشیده شده و جای تشکر دارد و در این زمینه از متولیان و کسانی که در این زمینه زحمت کشیدند، به نوبه خود تشکر می کنیم.

مولودی در ادامه با بیان اینکه باید در خدمت خانواده های شهدا باشیم، تصریح کرد: باید در جلسات فرهنگ ایثار و شهادت، مشکلات خانواده شهدا مطرح و برای آنها راهکار ارائه شود و رسیدگی به مشکلات آنها در اولویت باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به دیدارهایی که به همراه جمعی از مسئولان با خانواده های شهدا داشته اند؛ اظهار کرد: در این دیدارها خانواده شهیدی بوده که چهار فرزند بیکار در خانواده دارد و لازم است تا در این جلسات اینگونه موضوعات مطرح شود تا گرهی از مشکلات خانواده شهدا که عزیزترین خود را فدای انقلاب و اسلام کرده اند؛ اندیشیده شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.