همه مردم و مسئولان در پشتیانی و رفع موانع تولید نقش دارند
۰۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
شناسه : 293681
8
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: حضور در میدان پشتیبانی از تولید و زدودن موانع فقط کار مسئولان نیست بلکه آحاد مردم در آن نقش دارند.
پ
پ

حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و اهمیت مسئله تولید، اظهار کرد: حضور در میدان پشتیبانی از تولید و زدودن موانع فقط کار مسئولان نیست بلکه آحاد مردم در آن نقش دارند.

امام جمعه چهاربرج افزود: همه مردم و مسئولان باید دست به دست هم داده و با رفع موانع و پشتیبانی از تولید، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری قدم بردارند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد فضای مجازی اشاره کرد و گفت: کنترل فضای مجازی به معنای فیلتریگ نیست و کنترل فضای مجازی یک رویکرد جهانی بوده و از لوازم حکمرانی در دنیای مدرن است.

جلالی هم چنین با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم یمن در مقابل آل سعود، تصریح کرد: اکنون آل سعود در یک دو راهی مانده و آمریکای بایدن نیز با تغییر تاکتیک بر آلِ سعودِ در مانده فشار می آورد که به شکلی پرونده یمن را ببندد.

وی با بیان اینکه مردم یمن طعم شیرین پیروزی را از مسیر گفتمان مقاومت و دل نبستن به وعده های فریبنده چشیدند، گفت: ایمان عمیق به وعده های الهی و حرکت محکم واستوار در این مسیر، صفا و یکرنگی بین رهبران انصارالله و نیروهای عادی و مردم یمن، رعایت اصل اساسی وحدت اسلامی، ارتباط قوی فکری و قلبی و عملی با آرمان های امام راحل و رهبر حکیم انقلاب، هوش سرشار و نبوغ شگفت انگیز یمنی ها در فراگیری فناوری ساخت انواع جنگ افزارهای نوین از دیگر رموز این شوکت و عظمت یمن است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.