همه در انتظار کلیددار جدید میاندوآب
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۲۳
شناسه : 306280
4
همه در انتظار جلسه شورای شهر میاندوآب هستند تا ببینند چه تصمیمی برای شهر گرفته می شود و آیا طبق گفته اعضای شورای شهر، انتخاب شهردار قبل از نوروز 1402 انجام می گیرد یا خیر؟
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری زرین خبر، نزدیک به دو ماه است که شهرداری میاندوآب با سرپرست اداره می شود و پس از استعفای “بابک قدیمی” شهردار سابق میاندوآب، “وحید اصغری پور” عهده دار سرپرستی شهرداری میاندوآب شده است.

در این مدت انتقادات از شورای شهر در مورد بلاتکلیفی شهرداری و وضعیت شهر میاندوآب به اوج خود رسیده و در فضای مجازی به درست یا غلط هر اتفاق و هر موضوعی در ارتباط با شهر را به نوعی به شورای شهر ربط می دهند که در آخرین مورد می توان آبگرفتگی معابر را اشاره کرد.

در دو ماه اخیر؛ شورای شهر چند جلسه برگزار کرد و در هیچ یک از این جلسات موضوع انتخاب شهردار مطرح نشد تا اینکه رئیس و سخنگوی شورای شهر در گفت و گوهایی که داشتند؛ بر انتخاب شهردار جدید میاندوآب قبل از نوروز ۱۴۰۲ تاکید کردند.

حتما شهردار انتخاب می شود

در این زمینه حتی رئیس شورای شهر میاندوآب در آخرین گفت و گویی که با خبرنگار زرین خبر داشت؛ گفت: تمام تلاش ما این است که تا پایان سال شهردار جدید را انتخاب کنیم و ان شالله نیز این چنین می شود.

بابک محمدزاده اظهار کرد: انتخاب شهردار جدید میاندوآب با نظر و رای اعضای شورای شهر خواهد بود و هرکسی در این زمینه می تواند به عنوان گزینه مطرح باشد.

تاکید بر انتخاب شهردار تا پایان سال

اسکندر سجادی سخنگوی شورای شهر میاندوآب نیز در آخرین گفت و گوی خود با خبرنگار زرین خبر بر انتخاب شهردار تا پایان سال تاکید کرد و گفت: تحت هر شرایطی، تلاش می کنیم تا شهردار جدید میاندوآب قبل از فرارسیدن سال نو انتخاب شود.

بعد از این وعده ها و اظهارات که در فضای مجازی بازتاب زیادی هم داشت؛ مردم منتظر بودند تا شورای شهر یکشنبه هفته گذشته، شهردار جدید میاندوآب را انتخاب کند اما جلسه هفته گذشته برگزار نشد تا همه به انتظار روزهای آینده بنشینند.

اکنون کمتر از ۱۰ روز به پایان سال مانده و امروز نیز موعد برگزاری جلسه هفتگی شورای شهر است و همه در انتظار جلسه شورای شهر میاندوآب هستند تا ببینند چه تصمیمی برای شهر می گیرند و آیا طبق گفته اعضای شورای شهر، انتخاب شهردار قبل از نوروز ۱۴۰۲ انجام می گیرد یا خیر؟

از سوی دیگر آنطور که از شرایط بر می آید، در صورتی که در این جلسه شهردار جدید میاندوآب انتخاب شود، فعالیت خود را پس از صدور حکم مسئولیت، از سال آینده شروع می کند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.