همه برای مقابله با مواد مخدر باید احساس مسئولیت کنند/توسعه ورزش همگانی، یکی از راه های مبارزه با مواد مخدر است
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
شناسه : 270959
7

فرماندار میاندوآب گفت: همه در راستای پیشگیری از مواد مخدر و مبارزه با آن مسئول هستند و باید احساس وظیفه کرده و ریشه مشکلات را شناسایی و آن را رفع کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری، امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب با تاکید بر مقابله با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد، اظهار کرد:  همه باید در قبال مبارزه با مواد مخدر احساس مسئولیت کنند.

فرماندار میاندوآب گفت: ادارات و نهادهای مختلف برای مقابله مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد، برنامه ریزی کرده و در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه با تاکید بر توسعه ورزش همگانی برای جلوگیری از گرایش به سمت مواد مخدر، افزود: توسعه ورزش همگانی برای پر کردن اوقات فراغت  و ایجاد صمیمت در بین اعضای خانواده از جمله اقدامات مناسب برای جلوگیری از گرایش جوانان به سمت مواد مخدر است.

امیری با بیان اینکه آمار نشان می دهد که یک سوم زندانیان را قاچاقچیان مواد مخدر تشکیل می دهد، تصریح کرد: همه در راستای پیشگیری از مواد مخدر و مبارزه با آن مسئول هستند و باید احساس وظیفه کرده و ریشه مشکلات را شناسایی و آن را رفع کنند.

فرماندار میاندوآب هم چنین با تاکید بر آگاه سازی و هوشیاری خانواده ها در مقابله با توطئه های دشمنان، اظهار کرد: باید در مقابله با مواد مخدر و اعتیاد، خانواده ها آگاهی خود را افزایش دهند.

هم چنین سهراب حیدری مدیرشبکه بهداشت و درمان میاندوآب در این جلسه از برگزاری کلاس های آموزشی و پایش مواد مخدر در مراکز بهداشتی خبر داد و گفت: در یک ماه گذشته دو هزار و 719 نفر در این مراکز در کلاس های آموزشی شرکت کرده اند.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا به ارائه گزارش عملکرد و برنامه های اجرا شده در مدت یک ماه گذشته پرداختند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.