همه برای ریشه کن کردن بی سوادی در میاندوآب تلاش کنند
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
شناسه : 270204
6

فرماندار میاندوآب گفت: مبارزه با بی سوادی اقدام ارزشمندی است و همه باید در راستای  ریشه کن کردن بی سوادی در میاندوآب تلاش کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سواد آموزی میاندوآب با تاکید بر اینکه باید در راستای مبارزه با بی سوادی گام برداریم، اظهار کرد: مبارزه با بی سوادی اقدام ارزشمندی است که همه باید در این راستا تلاش کنند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه باید بی سوادی ریشه کن شود، گفت: در این زمینه در سال های گذشته قدم های خوبی برداشته شده و اقداماتی انجام گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تشکیل نهضت سواد آموزی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: باسواد شدن اقشار مختلف مردم و همه جامعه همواره مورد تاکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است و ما نیز در این راستا گام بر می داریم و امیدواریم روزی در میاندوآب و کشورمان هیچ بی سوادی نداشته باشیم.

امیری تصریح کرد: تشکیل نهضت سوادآموزی نشان از آینده‌نگری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی دارد که امروز شاهد آثار و برکات این دوراندیشی امام راحل(ره) در کاهش بی‌سوادی هستیم.

فرماندار میاندوآب هم چنین بر لزوم داشتن آمار دقیق از بی سوادان برای برنامه ریزی دقیق تر در زمینه سوق دادن این افراد به سمت سواد و خواندن و نوشتن، تاکید کرد.

هم چنین جلال پورمیرزا مدیر آموزش و پرورش میاندوآب و حسین زاده رئیس اداره نهضت سواد آموزی میاندوآب در این جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام گرفته ارائه دادند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.