همه باید مبلغ غدیر و تعالیم اهل بیت(ع) باشیم
۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
شناسه : 265485
5

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همه باید مبلغ غدیر و شریعت مقدس اسلام و تعالیم اهل بیت(ع) باشیم و در این راه تلاش کنیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان در سخنانی، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص)،23 سال زحمت کشیده و اعراب جاهلی را هدایت کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به روایات و احادیث، افزود: چگونه ممکن است، پیامبری 23 سال برای امت خود زحمت بکشد و برای کوچکترین مسائل هم دستورالعمل دارد، امت خود را بدون رهبر بگذارد و برای خود جانشینی از جانب خدا معرفی نکند؟

وی با بیان اینکه غدیر انکار شدنی نیست، گفت: نه تنها شیعه بلکه حتی اهل سنت هم درباره حدیث و واقعه غدیر اتفاق نظر داشته و اقل 17-18 نفر به صراحت مسئله را اعلام می کنند و نمونه های فراوانی از آن وجود دارد.

قریشی هم چنین در پایان با اشاره به منزلت و جایگاه حضرت علی(ع) در نزد پرودگار متعال، تصریح کرد: از پیامبرگرامی اسلام(ص)، روایت است که مؤمنان اهل بهشت که وارد می‌شوند، در می‌زنند و وقتی بهشتی کوبه در را می‌کوبد، این صدا شنیده می‌شود: یا علی یا علی! طنین کوبه «یا علی» است و صاحب بهشت، حضرت علی(ع) است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی هم چنین با اشاره به عمامه گذاری طلاب و ملبس شدن به لباس مقدس روحانیت، اظهار کرد: همه باید مبلغ غدیر و شریعت مقدس اسلام و تعالیم اهل بیت(ع) باشیم و در این راه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.