همه امکانات برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی به‌کار گرفته شود
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
شناسه : 306148
3
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم برای ارائه بهترین خدمات را به میهمانان و گردشگران نوروزی داشته باشند.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر، علی پیام در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر میاندوآب، اظهار کرد: در ایام نوروز با همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شایسته ترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه خواهیم کرد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم برای ارائه بهترین خدمات را به میهمانان و گردشگران نوروزی داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری و توجه به این موضوع در شهرستان، گفت: ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی می تواند در افزایش جذب گردشگر برای شهرستان میاندوآب تاثیرگذار باشد.

پیام تصریح کرد: در ایام نوروز همه دستگاه‌های اجرایی موظف به تعیین شیفت برای روزهای تعطیل بوده و ستاد بحران شهرستان نیز باید در این ایام در آمادگی کامل باشد .

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: باید شادی و تندرستی به جامعه تزریق کنیم و ایام عید و ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای ایجاد سرزندگی در جامعه است .

وی افزود: ایجاد غرفه برای کمک به فروش صنایع دستی نیز در دستور کار ستاد سفر قرار گیرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.