مسئولان از فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنند
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۹:۵۶
شناسه : 304462
4
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان وقت و فرصتی را که در اختیار دارند با برنامه‌ریزی‌ برای خدمت به مردم بکار گیرند .
پ
پ

به گزارش زرین خبر، آیت الله عسگر دیرباز امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با تاکید برخدمت صادقانه به مردم، اظهار کرد: مسئولان وقت و فرصتی را که در اختیار دارند با برنامه‌ریزی‌ برای خدمت به مردم بکار گیرند .

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همدلی و وحدت سبب پیشرفت است، افزود: همدلی و همراهی در بین مسئولان شهرستان میاندوآب حاکم است و با همین وفاق و وحدت نیز در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان تلاش می‌کنند که مشهود است.

وی با تاکید بر اینکه این اتحاد و همبستگی باید بیش از پیش تقویت شود، گفت: ایجاد هماهنگی در کنار فعالیت‌های مسئولان به مدیریت فرماندار شهرستان کارآمدی و بهره‌وری مسئولان را افزایش می‌دهد.

دیرباز با بیان اینکه نباید حرفی و یا عملکردی براساس فشارها گفته شود که پس از گذشت مدتی، مردم اثر منفی آن را مردم حس کنند، تصریح کرد: پاسخ‌های مسئولان به مردم همراه با توضیح، اقناع، شفاف و تکریم باشد چرا که ما خادم مردم هستیم نباید نگاهی غیر از این با مردم باشد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هر مسئولی نسبت به خطا و کاستی‌های زیرمجموعه خود باید امانت‌داری کند، اظهار کرد: باید مدیران با گذشت و تذکر نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه عوامل زیادی شرایط را  برای زندگی مردم سخت کرده است، افزود: مردم نیز در برخورد با مسئولان و یا کارکنان ادارات درخواست‌های خود را با ناراحتی انتقال دهند که در این صورت باید از روی تواضع و با آرامش پاسخ آنها را داد.

دیرباز با بیان اینکه مسئولان با افراد زیرمجموعه خود با رافت برخورد کرده و رفتارهای آنان با کارکنان براساس تعالیم و اخلاق اسلامی باشد، تصریح کرد: این به معنای نقض دستورات و دستورالعمل های اداری برای پیشبرد اهداف نیست.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم صرفه جویی در مصرف انرژی نیز اشاره کرد و افزود: صرفه جویی در مصرف انرژی در ادارات مورد توجه قرار گیرد تا ان شالله با کمک به عبور از زمستان نسبت به حفظ سهم آیندگان نیز اهتمام ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.